جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن سه چهارم برند ایرانی

قیمت لوله پلی اتیلن سه چهارم با برند ایرانی به عوامل متعددی مربوط می شود. در واقع می توان گفت از جمله مهمترین عوامل تاثر گذار بر قیمت این محصول می‌توان به اندازه آن و همچنین کیفیت این محصول اشاره نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن سه چهارم برند ایرانی

مصارف عمده لوله پلی اتیلن سه چهارم

مصارف عمده لوله پلی اتیلن سه چهارم

لوله پلی اتیلن عمده به عنوان یکی از لوله های پرکاربرد در آبیاری محسوب می شود. این لوله ها با عمری بالغ بر یک قرن تا حد بسیار زیادی هزینه های دفن لوله ها در لوله‌کشی را کاهش می دهد. بنابراین به طور عمده می توان از جمله مهمترین کاربردهای این لوله ها را در موارد زیر برشمرد.

  • انتقال فاضلاب شهری و منازل
  • آبیاری گیاهان و باغات
  • استفاده در آبیاری قطره ای برای زمین های زراعی
  • آبیاری شرب شهری و روستایی
  • انتقال گاز

همچنین این محصول نسبت به لوله هایی که از جنس فلزات ساخته می شوند محصول مدرن‌تری به حساب آمده و میزان مقاومت آنها نیز بسیار بالاتر می باشد. به همین دلیل نیز امروزه از این لوله ها برای لوله کشی های مختلف در آبیاری و انتقال گاز استفاده زیادی می شود.

از جمله ویژگی های استفاده از این لوله ها برای آبیاری می توان به صرفه جویی زیاد در مصرف آب اشاره نمود که با توجه به بحران کم آبی در کشور، استفاده از این محصولات بسیار مقرون به صرفه است. در واقع بر اساس تحقیقات صورت گرفته در کشور، بخش اعظمی از هدر رفتن آب در بخش کشاورزی می باشد که دلیل عمده آن نیز عدم استفاده از روش های آبیاری مدرن و به ویژه عدم استفاده از لوله های پلی اتیلن است.

لازم به ذکر است که این لوله پلی اتیلن در طول تولید در همجوشی یا در طول استفاده از آب، میزان تولید سموم بالقوه خطرناک را در هوا پخش نکرده و همچنین تا حد بسیار بالایی نیز با محیط زیست سازگاری دارد. همچنین به طور کلی دو نوع عمده از لوله های پلی اتیلن در بازار یافت می شود که عبارتند از:

  • لوله پلی اتیلن دو جداره؛ این لوله ها با توجه به ضخامت و مقاومت زیادی که دارند در زیرگذرها و آبگذرها مورد استفاده قرار دارند.
  • لوله پلی اتیلن تک جداره؛ این نوع از لوله ها نیز بیشتر برای انتقال آب فاضلاب مورد استفاده هستند.

تولید کننده لوله پلی اتیلن ایرانی چه کسی است؟

تولید کننده لوله پلی اتیلن ایرانی چه کسی است؟ شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که تولید کننده لوله پلی اتیلن ایرانی چه کسی است. برای پاسخ به این سوال باید گفت که این تولید کننده شامل شرکتهای دانش بنیان ایرانی بوده که به همت جوانان این مرز و بوم اقدام به تولید این محصول نموده است. در حال حاضر تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران، به تولید انواع مختلفی از این لوله ها با بهترین کیفیت اقدام نموده که با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می شوند.

لازم به ذکر است استفاده از این لوله ها با توجه به کاربردی که دارند در بلندمدت می تواند بسیار مقرون به صرفه بوده و از هدر رفتن آب نیز جلوگیری نمایند.

تماس با ما