جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار ایرانی

لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار از جمله تجهیزات مورد نیاز برای صنعت آبرسانی است که از پلی اتیلن ساخته شده است. پلی اتیلن نوعی ماده است که از مشتقات نفتی بوده و شامل زنجیره ای از اتم های کربن به هم پیوسته می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار ایرانی

ویژگی های لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار

ویژگی های لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بارویژگی ها و خواص موجود در ماده پلی اتیلن سبب استفاده از آن در ساخت لوله های انتقال آب و فاضلاب در بخش های صنعتی و خانگی شده است.

از جمله برخی ویژگی این لوله ها که در ابعاد و قطر متفاوتی ساخته می شوند عبارت است از:

  • کیفیت بالا، سبک وزن و سهولت حمل و نقل و بارگیری آن
  • نصب سریع و آسان، قابل استفاده در پروژه های گوناگون، دارای شعاع خمشی مناسب و مقاومت در برابر فشار و ضربه و همچنین دمای بسیار پایین
  • عدم تاثیر مواد اسیدی و بازی و همچنین بسیاری از محلول های شیمیایی، دارای مقاومت در برابر ترک و برخورداری از سطح ایمنی بالا
  • قابل ساخت در انواع یک جداره و دوجداره و مدل های دیگر

قابلیت های فوق را می توان مهمترین ویژگی هایی دانست که سبب شده است تا لوله پلیکا ده اینچ از جمله لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار جایگزین لوله های فلزی شود که در گذشته ای نه چندان دور مورد استفاده قرار می گرفتند.

منظور از بار در این لوله ها به حداقل استحکام مورد نیاز رده بندی اطلاق می شود که شامل موارد کمتر از ده یا بیشتر از آن می شود.

فروش عمده لوله پلی اتیلن برند ایرانی

فروش عمده لوله پلی اتیلن برند ایرانیاز آن جا که پلی اتیلن نوعی ماده تولید شده از نفت و فرآورده های آن است بنابراین یکی از مواد در دسترس برای تولید مواد مختلف از جمله لوله های پلی اتیلنی و تجهیزات مرتبط می باشد.

این امر سبب شده است تا ایران به دلیل برخورداری از منابع غنی نفتی از تولید کنندگان برتر آن در سطح جهان به شمار آمده و در حال حاضر بتوان شاهد تولیدات گسترده در این زمینه بود.

فروش لوله پلیکا فشار قوی 110 ایرانی پس از اتمام مراحل تولید به صورت عمده انجام می گیرد. فروش عمده با حمل لوله های پلی اتیلنی در ابعاد مختلف صورت گرفته و پس از حمل و بارگیری به شهر ها و مناطق مختلف با توجه به نوع کاربری ارسال می شود.

بنابراین شبکه های آبرسانی شهری و روستایی و همچنین فاضلاب های این بخش از جمله مهمترین سفارش دهندگان خرید این کالا به صورت عمده هستند که آن را به عمده فروش ارائه می نمایند.

قیمت هزینه های نهایی تولید در این شیوه کاهش یافته و قیمت عمده فروشی آن نیز ارزان تر تمام خواهد شد.

تماس با ما