جستجو کردن

خرید لوله 250 پلی اتیلن با بهترین کیفیت

لوله پلی اتیلن یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع لوله ها است. این لوله در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. از جمله سایزهای آن لوله 250 پلی اتیلن می باشد. با وجود خرید و فروش گسترده این لوله ها، قیمت آنها در بازار ثابت نیست و بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین می شود. ولی با این وجود می توان برای خرید لوله پلی اتیلن با بهترین کیفیت به این مرکز مراجعه کرد. در این مرکز بهترین و مرغوبترین لوله ها با ارزانترین قیمت به فروش می رسد.

خرید لوله 250 پلی اتیلن با بهترین کیفیت

دسته بندی لوله 250 پلی اتیلن براساس فشار کاری

دسته بندی لوله 250 پلی اتیلن براساس فشار کاریلوله پلی اتیلن 250 بر اساس معیارها و فاکتورهای مختلف دسته بندی می شوند. یکی از مهمترین و اصلی ترین پارامترهای تعیین کننده دسته بندی این لوله ها فشاری کاری آنها می باشد. امروزه این لوله ها با 10 اینچ و به صورت کلی در دو شاخه ای 6 متری و یا 12 متری تولید و به بازار عرضه می شوند. هر کدام از این شاخه ها بر اساس فشاری کاری به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند.

بنابراین می توان انواع لوله پلی اتیلن را بر اساس فشار کاری به دسته های زیر تقسیم بندی نمود:

  • یکی از اصلی ترین و مهمترین دسته بندی این لوله ها با فشار کاری 10At، 16At و 4At می باشد. این لوله ها از مواد PE80 و PE100 تولید می شوند.
  • دسته دیگر از این لوله ها، لوله هایی هستند که بیشتر کاربرد فاضلابی دارند. این لوله ها را بر اساس فشار کاری به دسته های لوله فاضلابی 4 بار و 5 بار PE80 و PE100 دسته بندی می کنند.
  • علاوه بر اینها، باید به لوله ای پلی اتیلن فشار قوی نیز اشاره کرد. بر این اساس می توان به لوله پلی اتیلن فشار قوی 6بار، 10بار و 16 بار PE80 و PE100 اشاره نمود.

بنابراین و به صورت کلی می توان گفت که این لوله ها بر اساس فشار کاری به سه دسته مختلف و متفاوت تقسیم می شوند، که در زمان خرید و استفاده باید متناسبترین و بهترین نوع آن را انتخاب و خریداری کرد.

قیمت روز انواع لوله پلی اتیلن در سال جاری

قیمت روز انواع لوله پلی اتیلن در سال جارییکی از فاکتورها و پارامترهایی که بسیاری از افراد در زمان خرید انواع لوله پلی اتیلن مدنظر قرار می دهند، قیمت لوله پلی اتیلن می باشد. قیمت این لوله ها بر اساس معیارهای مختلف تعیین می شود و به همین دلیل قیمت ثابت و تعیین شده ای در بازار ندارد. از جمله عواملی که بر قیمت لوله ها اثر می گذارد، می توان به کیفیت لوله، شاخه آن، فشاری کاری لوله و غیره … اشاره نمود. همه این فاکتورها قیمت روز انواع لوله پلی اتیلن در سال جاری را تعیین می کنند.

تماس با ما