جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی دارای استانداردهای بین المللی

لوله کاروگیت های فاضلابی که به سایر کشور ها صادرات می شود، باید دارای استاندارد های بین المللی باشد تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اتصالات لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی به نام لوله‌ های پلی اتیلن معروف هستند؛ این لوله‌ ها از دو لایه جداگانه تولید و ساخته می‌ شود به همین علت نوع اتصالات به کار برده شده در این لوله‌ ها کمی نسبت به سایر لوله‌ های موجود در بازار، متفاوت است.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می‌ شود؛ سایز بندی این لوله‌ ها از سایز 110 سانتی متری شروع شده و تا سایز 800 سانتی متری اتمام می‌ یابد؛ بیشتر از سایز های بزرگ این لوله‌ ها کاربرد فراوانی می‌ شود.

به طور کلی کاربرد و کارایی این لوله‌ ها در صنعت آب و فاضلاب است؛ یعنی برای انتقال فاضلاب و پسماند های شهری و روستایی از این محصول استفاده می‌ شود.

بهتر است بدانید از این لوله‌ ها به صورت توکار استفاده می‌ شود، یعنی در اعماق زمین به طور دفنی نصب و اجرا می‌ شود؛ از این رو از روش‌ های مختلفی برای اتصال این لوله‌ ها استفاده می‌ شود.

برای اتصال این لوله‌ ها از روش‌ های جوش و روش اتصالات مکانیکی استفاده می‌ گردد؛ در ادامه هر یک از روش‌ های مختلف اتصال لوله کاروگیت های فاضلابی را شرح می‌ دهیم.

  • روش‌ های جوشی

_ اتصال به روش جوش لب به لب

یکی از روش‌ های اتصال لوله کاروگیت های فاضلابی، روش جوش لب به لب است؛ به روش جوش لب به لب روش حرارتی نیز گفته می‌ شود.

در این روش دو سر لوله قبل از اتصال به وسیله صفحه‌ های داغ، حرارت 210 درجه سانتی گرادی داده می‌ شود؛ سپس لوله‌ ها بر روی یکدیگر قرار گرفته و طبق فشار و زمان معین بر روی یکدیگر نگه داشته تا خنک شود.

_ اتصال به روش جوش الکتروفیوژن

از روش‌ های اتصال لوله کاروگیت فاضلابی می‌ توان به روش جوش الکتروفیوژن اشاره کرد؛ روش جوش الکتروفیوژن با روش جوش لب به لب کمی متفاوت‌ تر است.

لوله کاروگیت

با این تفاوت که در روش جوش لب به لب به وسیله صفحه‌ های داغ لبه‌ های دو لوله حرارت داده می‌ شد اما در روش جوش الکتروفیوژن دو لوله به وسیله دستگاه‌ هایی به نام بوبین حرارت داده می‌ شود.

نکته بسیار مهم در اتصال به روش جوش الکتروفیوژن این است، که قبل از اتصال لوله باید بدنه یا لبه لوله را به خوبی بررسی کنید تا دارای هیچ گونه خراش یا بریدگی نباشد.

_ اتصال به روش جوش اکستروژن

روش جوش اکستروژن یکی از روش‌ های اتصال لوله کاروگیت های فاضلابی به شمار می‌ آید؛ روش جوش اکستروژن برای لوله‌ هایی با سایز بزرگ استفاده می‌ شود.

در این روش دو لبه لوله به واسطه سشوار حرارت داده شده و سپس بر روی یکدیگر قرار می‌ گیرند و توسط دستگاه‌ های اکسترودر دستی، مواد مذاب پلی اتیلن بین دو لوله تزریق می‌ شود.

روش جوش اکستروژن نسبت به روش های جوش لب به لب و الکتروفیوژن مقاومت بالایی دارد؛ همچنین از نظر آب بندی و مقاومت مکانیکی نیز نسبت به آن دو روش، بهتر است.

  • روش اتصال مکانیکی

_ اتصال با کوپلینگ های فشاری

یکی از روش‌ های اتصال لوله کاروگیت های فاضلابی اتصال به روش مکانیکی و با کوپلینگ‌ های فشاری است.

لوله کاروگیت های فاضلابی به طور معمول در شاخه‌ های 6 متری همراه با کوپلر های سرخود تولید می‌ شود یا در غیر این صورت ساکت‌ دار تولید می‌ گردند.

این لوله‌ ها به صورت نر و مادگی در بازار موجود هستند که به وسیله جوش یا واشر های لاستیکی به یکدیگر متصل شده و آب بند می‌ شوند.

_ اتصال توسط کوپلر

یکی از روش‌ هایی که می‌ توان لوله کاروگیت های فاضلابی را به یکدیگر متصل کرد، اتصال توسط کوپلر ها می‌ باشد.

به طور معمول لوله‌ های کاروگیت با کوپلر های سرخود تولید می‌ شود، که برای اتصال با کوپلر دو لوله در امتداد یکدیگر قرار می‌ گیرند.

سپس باید دهانه لوله که شامل کوپلر های سرخود است، را از هرگونه آلودگی پاک کنید؛ سپس قسمت نری را در قسمت مادگی قرار داده و با اندکی فشار به اهرم، دو لوله را به یکدیگر متصل کنید.

_ اتصال توسط تبدیل و انشعاب

از دیگر روش‌ هایی که می‌ توان لوله کاروگیت های فاضلابی را به یکدیگر متصل کرد، استفاده از تبدیل و انشعاب لوله می‌ باشد.

برای اتصال لوله کاروگیت های فاضلابی به واسطه تبدیل و انشعاب از اتصالاتی همچون: سه راه تبدیل 45 درجه، سه راهی زانو دار، انشعاب گیر رزوه‌ ای و رابط کوپلر استفاده می‌ شود.

تولید کنندگان لوله کاروگیت فاضلابی

تولید کنندگان لوله کاروگیت های فاضلابی برای ارائه لوله‌ های با کیفیت از دستگاه‌ و ادوات پیشرفته‌ ای برای تولید این محصول استفاده می‌ کنند.

از طرفی تولید کنندگان این محصول برای تولید محصولی با کیفیت از متریال درجه یک و مرغوب استفاده می‌ کنند، تا بتوانند محصولی با کیفیت به مصرف کنندگان ارائه دهند.

از آنجایی که میزان کاربرد این محصول در صنعت آب و فاضلاب بسیار فراوان است؛ از دستگاه های اکسترودر پیشرفته و تک پیچه برای تولید این محصول استفاده می‌ گردد.

همچنین تولید کنندگان لوله کاروگیت های فاضلابی برای تولید این محصول در کنار استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دستگاه‌ های اکسترودر پیشرفته، استاندارد های تعیین شده را در استاندارد‌ های ملی و جهانی رعایت می‌ کنند، تا بتوانند لوله‌ های با کیفیتی را تولید کنند.

پس می‌ توان گفت تولید کنندگان این محصول در ایران نهایت سعی خود را می‌ کنند، تا لوله کاروگیت های فاضلابی مرغوب و با کیفیتی را به مصرف کنندگان عزیز ارائه دهند.

همچنین برای رفع نیاز مصرف کنندگان این لوله‌ ها را در سایز 110 تا سایز 800 تولید می‌ کنند.

مصرف کنندگان نیز می‌ توانند با توجه به کاربرد که دارند، از سایز های مختلف این محصول استفاده کنند؛ بهتر است بدانید این لوله‌ ها برای انتقال آب و فاضلاب استفاده می‌ شود.

لیست قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

مصرف کنندگان لوله کاروگیت های فاضلابی می‌ توانند برای مشاهده لیست قیمت این محصول به وب سایت مجموعه ما مراجعه کنند.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان لوله کاروگیت های فاضلابی در ایران است که سال‌ های متعددی است که این لوله‌ ها را از تولید کنندگان اصلی خریداری کرده و به مصرف کنندگان عزیز به طور مستقیم ارائه می‌ دهند.

مجموعه ما این محصول را در کوتاه‌ ترین زمان در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌ دهد؛ همچنین برای جلب رضایت مصرف کنندگان بهترین و مرغوب‌ ترین لوله کاروگیت های فاضلابی را تهیه کرده و در دسترس خریداران قرار می‌ دهد.

بنابراین خریداران عزیز می‌ توانند با خیالی آسوده و اطمینان کامل این محصول را از مجموعه ما با بهترین قیمت خریداری کند.

قیمتی که مجموعه ما برای این محصول در نظر گرفته است، قیمت درب کارخانه است؛ چرا که ما یکی از عرضه کنندگان اصلی این محصول در ایران هستیم.

مصرف کنندگان عزیز می‌ توانید برای دسترسی سریع به این محصول از طریق وب سایت یا شماره تلفن‌ های مجموعه اقدام کنید؛ لازم به ذکر است در صورت کسب اطلاعات می‌ توانید با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی در مجموعه بزرگ ما 150.000 تومان الی 2.700.000 تومان است، که این قیمت ثابت نبوده و امکان تغییر قیمت در آن وجود دارد؛ چرا که امروز نوسانات ارزی تاثیر بسزایی در قیمت محصولات دارند.

تماس با ما