جستجو کردن

فروشنده لوله 16 پلی اتیلن با نازلترین قیمت

با پیشرفت علم و تکنولوژی به مرور زمان، محصولات جدیدی تولید شده اند که توانسته اند از نظر کیفیت و کارایی، جایگزین مناسبی برای انواع قدیمی آنها باشند، لوله‌های پلی اتیلن، انواع جدیدی از لوله‌های پلاستیکی هستند که امروزه سایزهای مختلفی از آنها ساخته شده است، لوله 16 پلی اتیلن، نمونه ای از این کالا می‌باشد که به طور عمده در حوزه‌ی کشاورزی استفاده می‌شود و سایت ما به عنوان فروشنده‌ی عمده‌ی این محصول، این لوله را با نازلترین قیمت، خدمت مشتریان محترم عرضه می‌کند.

فروشنده لوله 16 پلی اتیلن با نازلترین قیمت

کاربرد های لوله 16 پلی اتیلن چیست؟

کاربرد های لوله 16 پلی اتیلن چیست؟در گذشته از لوله‌های مختلف فلزی و سیمانی برای اتصالات مختلف و در صنعت آب و فاضلاب، استفاده می شد، این محصولات دارای معایبی بودند و علاوه بر طول عمر پایین، در کیفیت آب عبوری تاثیر می‌گذاشتند، لوله های فلزی به مرور زمان زنگ می‌زدند و دچار خوردگی و پوسیدگی می‌شدند و این باعث آسیب به سلامتی افراد و افزایش هزینه‌های تعویض این نمونه ها شده بود.

امروزه انواع لوله‌های پلی اتیلن تک جداره و دوجداره، تولید و در قسمت های مختلف زیرگذرها، آبگذرها، انتقال آب و فاضلاب و … به کار می روند، این محصولات دارای سازگاری بیشتری با محیط زیست هستند و طول عمر بالا و مقاومت آنها در برابر رطوبت و سایر مواد، استفاده از آنها را به عنوان گزینه ای مناسب در حوزه‌های مختلف فراهم آورده است.

سایز متداول این نمونه‌ها که لوله 16 می باشد از پرمصرف ترین نوع آن در حوزه ی کشاورزی می باشد، از کاربردهای ویژه ی این محصول، می توان به آبیاری قطره‌ای اشاره کرد که کمک زیادی در مصرف بهینه ی آب و تولید محصولات کشاورزی مرغوب در نقاط کم آب کشور می‌کند.

به دلیل کمبود آب در قسمت هایی از مناطق ایران، استفاده از این نمونه ها، تأثیر بسزایی در کیفیت و افزایش راندمان آبیاری اراضی کشاورزی دارد، تولید‌کنندگان معتبری در کشور ما، با استفاده از بهترین مواد اولیه، لوله پلی اتیلن ارزان و با کیفیت تولید و در اختیار مشتریان این محصول می‌گذارند.

فروش عمده انواع لوله پلی اتیلن ارزان

فروش عمده انواع لوله پلی اتیلن ارزانکیفیت و جنس لوله‌های 16 پلی اتیلن، در کارایی، دوام و طول عمر آنها، تاثیرگذار است، به همین دلیل شرکت‌های برند و مطرح در حوزه ی تولید این لوله‌ها، با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، به کارگیری تجهیزات پیشرفته و به روز و با رعایت کامل استانداردهای لازم در تهیه و تولید این محصولات، توانسته‌اند بهترین نوع این نمونه ها را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان عمده‌ی این محصولات بگذارند.

لوله 16 این کالا، از انواع تک جداره ی این محصولات پلیمری می باشد که باعث کاهش هزینه ها، افزایش سرعت، حجم و فشار انتقال آب و همچنین کاهش خطر از کار افتادگی سیستم آبرسانی، می‌شود.

فروش لوله پلی اتیلن، به عنوان یک کالای استراتژیک و کاربردی توانسته است صنایع مختلفی را تحت تأثیر خود قرار دهد، قیمت این لوله‌ها با توجه به نوع آن، سایز، ضخامت، متراژ، نحوه‌ی فروش و حجم درخواستی و برند شرکت تولید کننده‌ی آن متفاوت می‌باشد.

تماس با ما