جستجو کردن

قیمت لوله 160 پلی اتیلن آبیاری در ایران

لوله 160 پلی اتیلن برای اینکه یک آبیاری بهینه و خوب را انجام دهد تولید شده است. این محصول در بین اکثر افراد به عنوان لوله تک جداره شناخته شده است. و در انواع سایز ها و فشار های مختلف که برای کار آبیاری مناسب است در بازار عرضه می شود.
لوله های پلی اتیلن فشارها ی مختلفی را می تواند تحمل کند که البته به نوع مواد اولیه و ضخامت لوله بستگی دارد. این محصول برای لوله های اصلی و فرعی در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
اغلب این محصول به صورت رولی در بازار عرضه می شود. این لوله ها امروزه در سراسر جهان بسیار پرکاربرد است.

قیمت لوله 160 پلی اتیلن آبیاری در ایران

مزایای لوله 160 پلی اتیلن در آبیاری و کشاورزی

مزایای لوله 160 پلی اتیلن در آبیاری و کشاورزیلوله های پلی اتیلن 160 با خاصیت های بی نظیری و خوبی که دارد بهترین انتخاب برای آبیاری و کشاورزی است. این محصول به خاطر کاربردهای فراوانی که دارد بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند.
این لوله ها در عین کیفیتی که دارا هستند این اطمینان هم دارند که بهترین خدمات را به مصرف کنندگانش ارائه می دهند.
از جمله مزایای این لوله این است که دارای وزن سبکی می باشد و منتقل کردن آن بسیار راحت و آسان است. همچنین یکی دیگر از مهمترین مزایای این لوله این است که در برابر محیط های اسیدی بسیار مقاوم است و آسیب پذیری خیلی کمی دارد.
این لوله ها در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم بوده است. همچنین در نصب این لوله ها نیازی به مهر و موم و اتصالات نیست و این محصول را می توان حتی در خاک هایی که صاف و هموار نیستند نیز نصب می شود.
در این زمین هایی که هموار نیست خط لوله ای یکپارچه به دست می آید. از جمله مزایای دیگر این است که این لوله ها قیمت مناسبی دارند و ارزان هستند. زنگ زدگی و خوردگی در این نوع وجود ندارد.
سطحی صاف و صیقلی دارند و جداره های داخلی آن حداقل ته نشینی رسوبات را انجام می دهد. ضخامت این لوله ها در همه قسمت آن یکدست است. در سرمای زیر صفر مقاومت بالایی دارد و نمی شکند.
همچنین در برابر حرارت هم عایق حرارت دارند.

خرید لوله پلی اتیلن باکیفیت عالی

خرید لوله پلی اتیلن باکیفیت عالیبرای خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت عالی بهتر است از کارخانه های آن تهیه نمایید تا در کنار اطمینان از مرغوبیت کالا آن را می توانید با قیمت مناسب تهیه نمایید. لوله پلی اتیلن کشاورزی بسیار کاربردی در این امر هستند.
خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی مجاز این محصولات، آن را خریداری نمایند. در این نمایندگی متخصصینی هستند که می توانند شما را راهنمایی کنند تا بهترین و مناسب ترین را تهیه کنید.

تماس با ما