جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن تحت فشار در سال 99

برای معرفی لوله پلی اتیلن تحت فشار می توان گفت این لوله ها آب و یا سایر مایعات را با فشار زیادی به نقاط ناهموار و یا شیب های تند منتقل می نمایند. قیمت این محصول با توجه به ساخت آن  توسط پتروشیمی ها نوسانات بسیاری دارد‌؛ از جمله قیمت لوله پلی اتیلن سایز 6  مواد اولیه ای که در تولید آن بکار می رود و درجه استاندارد این مواد، برند و شرکتهای سازنده و نیز ضخامت و سایز آن متفاوت خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن تحت فشار در سال 99

کاربرد های گسترده لوله پلی اتیلن تحت فشار

کاربرد های گسترده لوله پلی اتیلن تحت فشاربازار خرید و فروش لوله پلی اتیلن تحت فشار به سبب کاربردهای گسترده و نقش مهمی که در صنایع مختلف ایفا می کند، همواره پررونق بوده است. طراحی و تولید این محصولات در قطرها و ضخامت های گوناگون با توجه به نوع کاربری و صنعتی که قرار است از آن بهره مند شود، انجام می پذیرد.
اگر بخواهیم به مواردی که در انجام آن از لوله پلی اتیلن تحت فشار استفاده می شود نام ببریم اینگونه خواهد بود:

  • انتقال گاز طبیعی به نقاط مختلف
  • جابجایی فاضلاب های شهری و روستایی
  • استفاده در سیستم آبیاری تحت فشار در صنعت کشاورزی
  • تامین نواحی شهری و روستایی
  • انتقال مایعات و فاضلاب های صنعتی

این محصولات با ویژگی های مثبت و مزایایی که دارند می توانند جایگزین خوبی برای نمونه های فلزی و غیر فلزی در صنایع گوناگون باشند. لازم به ذکر است که این محصولات قابلیت تحمل فشار بسیار بالایی دارند که گاه این عدد به بیش از 30 اتمسفر فشار نیز می رسد و این گزینه را باید بر شاخص های آن اضافه نمود. لوله های پلی اتیلن تحت فشار از قابلیت اتصال لوله ها توسط اتصالات ایمن برخوردار می باشند.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن در انواع مختلف

مرکز خرید لوله پلی اتیلن در انواع مختلفانواع لوله پلی اتیلن سایز 500  با توجه به اندازه و ابعاد به بیش از بیست دسته تقسیم می شود. اما معروف ترین تقسیم بندی که می توان در خصوص آن عنوان کرد، طرح آن در دو دسته ی تک جداره و دوجداره می باشد. مراکز خرید و فروش لوله پلی اتیلن در خصوص معرفی انواع تک جداره ی این لوله ها که از آنها به عنوان سیستم های تحت فشار یاد می شود، وزن کم و مقاومت بالا در برابر ضربه، سرما و گرما، مواد شیمیایی و نیز نور آفتاب نام برده اند و نوع دوجداره ی آن که لوله های کاروگیت و اسپیرال نمونه هایی از آن می باشد را عنوان نموده اند.
نصب آسان و عمر بالای این محصول از مواردی ست که در ترغیب خرید لوله پلی اتیلن تاثیرگذار خواهد بود و فروشندگان با دادن اطلاعاتی از این قبیل می توانند مشتریان را برای خریدی ایمن راهنمایی نمایند.

تماس با ما