جستجو کردن

فروشگاه لوله پلی اتیلن تاشو مخصوص آبیاری

امروزه می توان با استفاده از لوله پلی اتیلن تاشو از اتلاف آب توسط جوی های سنتی جلوگیری کرد، البته می توان گفت کشورهای صنعتی بسیاری از سال ها پیش آبیاری مزارع کشاورزی خود را به این شیوه انجام می دادند. این شیوه می تواند کمک زیادی به کاهش مصرف آب، افزایش محصول به دست آمده در همه نوع کشت مخصوصا کشت های ردیفی مانند گندم، ذرت و… شود و همچنین کاهش هزینه های کارگری را در پی دارد.

فروشگاه لوله پلی اتیلن تاشو مخصوص آبیاری

مزیت های استفاده از لوله پلی اتیلن تاشو در آبیاری

مزیت های استفاده از لوله پلی اتیلن تاشو در آبیاری

در واقع استفاده از لوله پلی اتیلن تاشو برای آبیاری به عنوان یک روش آبیاری نام برده می شود زیرا استفاده از آن مزایای زیادی را به همراه دارد. از مهم ترین مزیت این روش می توان به کاهش میزان مصرف آب اشاره کرد چون علاوه بر اینکه تبخیر سطحی حذف می شود نفوذ آب خیلی بهتر از روش سنتی صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه این لوله دریچه های قابل تنظیم دارد می توان مقدار خروجی آب را با توجه به نیاز محصول تنظیم کرد.

از دیگر مزیت های این لوله حمل و نقل، جمع آوری و نصب مجدد آسان و بی درد سر آن است زیرا این لوله ها بسیار انعطاف پذیرند و می توان به راحتی در کشت های بعدی از این لوله ها استفاده کرد.

مزیت دیگر استفاده از این روش برای آبیاری تردد آسان و بدون مشکل ماشین آلات کشاورزی در مزارع می باشد زیرا جوی ها و کانال های آبیاری به روش سنتی حذف می شود.

فروش فوق العاده انواع لوله پلی اتیلن

فروش فوق العاده انواع لوله پلی اتیلنلوله های پلی اتیلن آبیاری با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته فروش بالاتری نسبت به انواع این لوله را به خود اختصاص دهد، نکته قابل توجه این است که این نوع لوله قیمت پایین تری نیز دارد.

فروش لوله پلی اتیلن در تهران و شهرستان ها به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می پذیرد که می توان گفت امروزه مشتریان اکثرا به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می دهند چون علاوه بر پرداخت هزینه کمتر در وقت خود نیز صرفه جویی می کنند.

انواع لوله های پلی اتیلن در سایز ها و فشارهای مختلفی در کارخانه ها تولید می شوند و با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار خریداران قرار می گیرند. با توجه به اینکه امروزه این لوله ها در صنعت کشاورزی مانند مزارع، باغ ها، گلخانه ها و… به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته اند در نتیجه این امر سبب شده است که انواع لوله پلی اتیلن در بازار بتواند فروش فوق العاده ای را در زمینه کشاورزی به خود اختصاص دهند.

تماس با ما