جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن خرطومی فاضلابی

 

قیمت لوله پلی اتیلن خرطومی فاضلابی عموما بسته به نوع کیفیت متفاوت می باشد. کیفیت های برتر عموما برای پروژه های بزرگ و مهم مصرف شده و عموما سایز های بالاتری را به کار می برند. طبیعتا قیمت سایز های بالاتر بیشتر بوده و در کنار آن هزینه نصب نیز بیشتر است.

کیفیت مناسب برای خریداران در اولویت انتخاب قرار دارد و پس از بحث قیمت مطرح می گردد‌. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت لوله پلی اتیلن خرطومی فاضلابی

کاربرد های لوله پلی اتیلن خرطومی فاضلابی

کاربرد های لوله پلی اتیلن خرطومی فاضلابیامروزه لوله های پلی اتیلن در انواع و طرح های مختلفی تولید می شوند.هر یک از مدل های مزبور دارای کاربرد خاص و ویژه ای بوده که در صنعت لازم و ضروری است. لوله های خرطومی از جنس پلی اتیلن بیشترین استفاده را در صنعت ساخت و ساز دارد. از کاربرد های لوله پلی اتیلن خرطومی فاضلابی می توان به استفاده در زیر خاک و تحمل فشار بالای آن ها اشاره کرد.

این محصول در سطح بدنه دارای شیار های هم اندازه می باشد. این شیار ها قابلیت انعطاف را برای محصول ایجاد کرده که می تواند در مواردی بدون لوله اتصال، خم شده و مسیر مورد نظر را تغییر دهد. همچنین این امر منجر می شود تا حرکت این محصول در زمینه مورد نظر چه آبی و چه خاکی به صفر رسیده و ثابت در محل مقرر شده در طول سالیان زیاد قرار بگیرد.

میزان مقاومت بالای این محصول برای تحمل فشار خاک و موقعیت اتمسفری تقاضای بالای را منجر شده است. امروزه از این محصول برای فاضلاب کشی شهری و روستایی در چندین متر داخل خاک صورت می گیرد. سایز های مختلف این محصول افزایش کارایی را منجر شده و می توان در فاضلاب کشی مکان های کوچک و بزرگ نیز بدون محدودیت عمل کند.

خرید لوله پلی اتیلن خرطومی از درب کارخانه

خرید لوله پلی اتیلن خرطومی از درب کارخانهخرید لوله پلی اتیلن خرطومی از درب کارخانه توسط بسیاری از خریداران عمده و انبوه صورت می گیرد. چرا که آن ها اطلاعات لازم را از باب قیمت خرید مستقیم داشته و با این کار صرفه اقتصادی بسیاری را منجر می گردند. در خرید مستقیم هزینه های اضافی مانند هزینه واسطه به هیچ وجه وجود نداشته و همین امر سبب ساز کاهش قیمت شده است.

لوله پلی اتیلن فاضلابی امروزه در ساخت بناهای مختلف از جمله مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری و … به تعداد بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد و با این محصول اتصال لوله ای فاضلاب را به فاضلاب شهری ممکن می سازند. قیمت این محصول نیز با توجه یه سایز و کیفیت محصول متفاوت می باشد.

تماس با ما