جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای کشاورزی

استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری جهت استفاده از زمین های کشاورزی امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار هستند به لطف وجود این نمونه از محصولات می توان به راحتی زمین های کشاورزی را آبیاری نمود و بهره وری زمین را افزایش داد.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای کشاورزی

انواع مختلف لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

انواع مختلف لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ایآیا از انواع مختلف لوله پلی اتیلن جهت آبیاری قطره ای آشنایی دارید؟

این نمونه از محصولات در سایزهای متفاوتی تولید و عرضه می شوند بهترین نمونه از این محصولات برای آبیاری با سایز 16 الی 40 میلی متر و در کلاف های 400 تا 500 متری تولید می شوند و برای مسافت های طولانی به راحتی قابل استفاده می باشند.

انتخاب این نمونه از محصولات باید به صورت دقیق صورت پذیرد و متناسب با مسافت، حرارت، دما و فشار انتخاب گردد . از انواع لوله  های پلی اتیلن آبیاری می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • pn 2.5 لوله های پلی اتیلن شاخه ای
  • pn 4 لوله های پلی اتیلن 16 ملی متری
  • pn 6 لوله های انتقال آبیاری با حداکثر فشار 6 بار
  • pn 10 لوله های انتقال  آب آشامیدنی با حداکثر فشار 10 بار
  • pn 16 لوله های آتشفشانی با حداکثر فشار 16 بار

خرید لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی با قیمت مناسب

خرید لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی با قیمت مناسبخرید باکیفیت محصولات به همراه قیمت مناسب خواسته همه متقاضیان این محصول می باشد، در خرید لوله  پلی اتیلن باید به موارد زیر توجه کرد تا بتوان محصول مورد نظر را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تهیه و خریداری کرد.

  • از دوام و استحکام خوبی برخوردار باشد و در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی به خوبی مقاومت کند.
  • استاندارد باشد و بر اساس معیار های ملی و جهانی تولید شده باشند.
  • از برند معتبر خریداری کنید زیرا برند های معتبر توانسته اند با عرضه با کیفیت این محصولات رضایت مشتریان خود را فراهم سازند.
  • ضد رسوب باشد و از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد.

همچنین قیمت لوله پلی اتیلن به دلیل اینکه مواد اولیه این محصولات در طول سال یکنواخت و ثابت نیست نمی توان برای این محصولات برای مدت طولانی قیمت ثابتی را در نظر گرفت و قبل از خرید این محصولات بهتر است از قیمت روز این محصولات اطلاع کسب کنید تا بتوانید بهترین نمونه از محصولات مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا تهیه و خریداری کرد.

این مرکز با داشتن افراد متخصص و با تجربه در این زمینه توانسته است بهترین محصول را با کیفیت بالا و قیمت روز عرضه نماید، متقاضیان این محصولات می توانند با ارتباط مستقیم با این کارشناسان علاوه بر اینکه از مشاوره با آن ها بهره مند شوند می توانند قیمت روز این محصولات را استعلام نمایند و رد زمان مناسب محصول مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش و در اسرع وقت در هر کجای ایران که باشند دریافت نمایند.

تماس با ما