جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن آبیاری بارانی در تهران

لوله‌های پلی اتیلن آبیاری بارانی نوعی از لوله های تولید شده است که بسیار سبک وزن بوده و جابجایی آن راحت تر می باشد و این به دلیل حذف لوله‌های فولادی سنگین است که بسیار پرطرفدار شده است. مصرف لوله های پلی اتیلن در لوله های آبیاری بارانی سبک وزن بوده و نیز به کاهش مصرف آب کمک کرده به صورت منظم کل زمین را آبیاری کرده و در نوع قطره ای بر روی آن با فواصل دور و قطرهای مشخص منافذ وجود دارد که آب با فشار به زمین می رسد. امروزه با تولید این نوع لوله ها فروش لوله پلی اتیلن آبیاری بارانی رونق گرفته شده است.

فروش لوله پلی اتیلن آبیاری بارانی در تهران

تفاوت لوله پلی اتیلن آبیاری بارانی با نوع قطره ای

تفاوت لوله پلی اتیلن آبیاری بارانی با نوع قطره ایلوله های پلی اتیلن آبیاری و قطره ای هر دو از لوله هایی است که توسط باغداران و کشاورزان در زمین های زراعی استفاده می شود که هر دو تفاوت های را نیز با یکدیگر دارند.

آبیاری بارانی هم به صورت ثابت و هم متحرک می باشد در حالی که نوع قطره ای فقط ثابت می باشد.

لوله های آبیاری بارانی با فشار آب را به بیرون تراوش کرده و قطرات ریز آب بر سطح زمین ریخته می شود. در حالی که در نوع قطره ای همانطور که گفته شد با فشار آب قطرات آب از منافذ که بر روی لوله ها ایجاد شده است به فشار به بیرون جهیده و بر روی زمین های کشاورزی ریخته می شود. با این روش کل زمین به صورت یکنواخت آب دریافت کرده و از هدررفتن آب جلوگیری می شود.

از ویژگی های لوله پلی اتیلن قطره ای می توان گفت که دوام و عمر طولانی دارند و انعطاف پذیر هستند و در برابر خاک های اسیدی و مواد شیمیایی و ضربه و فشار و نور خورشید مقاوم هستند و رسوب ناپذیرند. همچنین لوله های قطره ای بایستی متناسب با سطح زمین های زراعی و مساحت زمین انتخاب و خریداری شوند.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری در تهران چقدر است؟

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری در تهران چقدر است؟با تولید لوله های پلی اتیلن با قیمت مناسب بسیاری از کشاورزان از آن استقبال کرده اند و امروزه در بیشتر زمین های کشاورزی و برای آبرسانی از این نوع لوله ها استفاده می‌شود.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری بستگی به سایز و فشارهای مختلف آن دارد. همچنین بستگی به مواد اولیه پلی اتیلن آن داشته و با تغییر قیمت مواد پلی اتیلن قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

اگرچه قیمت این نوع لوله ها در تهران قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل باعث شده اغلب کشاورزان و باغداران به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند. این نوع لوله های آبیاری نسبت به انواع دیگر لوله های پلی اتیلن از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد و قیمت مناسب آن انگیزه ای برای خرید و مصرف آن شده است.

تماس با ما