جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن درجه 1 صادراتی

لوله پلی اتیلن درجه 1 به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا استفاده های زیادی دارد. امروزه بسیاری از باغداران، کشاورزان و غیره برای آبیاری مزارع و باغات به حرید آن می پردازند.

ولی با این وجود قیمت این لوله ها در بازار، ثابت نیست و تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می شود. قیمت لوله پلی ایتلن درجه 1 صادراتی تحت تاثیر مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، هزینه های حمل و نقل، نرخ تورم و سایر فاکتورها قرار دارد.

فروشندگان عمده  لوله پلی اتیلن 4 اینچ بوکان را در اینجا میتوانید مشاهده کنید.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه 1 صادراتی

تفاوت قیمت لوله پلی اتیلن درجه 1 با درجه 2

تفاوت قیمت لوله پلی اتیلن درجه 1 با درجه 2امروزه در بازار از نظر کیفیت دو نوع لوله پلی اتیلن وجود دارد. این دو نوع را به درجه یک و درجه دو تقسیم می کنند. با توجه به کیفیت متفاوتی که این دو نوع لوله پلی اتیلن دارد، قیمت آنها نیز با هم فرق می کند.
چرا که قیمت این لوله ها تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد که از جمله این عوامل و فاکتورها می توان به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن اشاره کرد. لوله های پلی اتیلن درجه یک از پلیمر مشتقات نفت خام با کیفیت بالا تولید می شود و در تولید آن از روش های مدرن و به روز استفاده می گردد.
این لوله ها بسیار نرم بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. از این رو، در برابر اشعه نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی شکسته و یا پوسیده نمی شود.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه یک و دو با همدیگر فرق دارند، چرا که قیمت لوله درجه دو را نمی توان مانند درجه یک فرموله نمود. لوله های درجه دو بدون نظارت تولید و به فروش می رسند.

برای محاسبه قیمت این لوله ها می توان وزن و قیمت پلی اتیلن را با نازلترین کیفیت به عنوان 20 درصد وزن و 80 درصد باقی مانده وزن لوله را بر اساس قیمت مواد پلی اتیلن ضایعاتی محاسبه کرد. بنابراین می توان گفت که قیمت لوله پلی اتیلن درجه دو هیچ قانون و پایه و اساسی ندارد و ارزش آن بیشتر از ارزش ضایعات پلی اتیلن نمی باشد.

آخرین مشخصه فنی و قیمت که در مورد لوله های پیچی و لوله پلی اتیلن پلی پارک در اینجا بررسی می کنیم.

خرید لوله پلی اتیلن صادراتی از بازار ایران

خرید لوله پلی اتیلن صادراتی از بازار ایرانبرای خرید لوله پلی اتیلن صادراتی از بازار ایران راه های زیادی وجود دارد. یکی از مهمترین و شاید بهترین راه ها برای خرید این محصولات، خرید آن به صورت عمده و کلی است.
خرید عمده و کلی لوله پلی اتیلن صادراتی مزیت های زیادی به همراه دارد. از جمله این مزیت ها می توان به امکان خرید کلی و عمده این لوله ها با کیفیت بسیار بالا و در عین حال با قیمت ارزان تر و مناسب تر اشاره کرد.
در این شیوه خرید، واسطه ها و سودجوها از روند توزیع و پخش حذف می شوند و به همین دلیل سبب ارزان تر تمام شدن قیمت آنها می گردد. بنابراین خرید عمده و کلی، یک خرید قابل اطمینان و مناسب برای همه مشتریان می باشد.

تماس با ما