جستجو کردن

فروشنده لوله آبياری قطره ای در سایز های مختلف

با توجه به اینکه نیاز غذایی انسان بستگی زیادی به محصولات گیاهی دارد باید برای کاشت آن ها از بهترین امکانات کمک گرفته شود. در حال حاضر امکانات آبیاری برای محصولات مختلف رشد خوبی داشته که یکی از آن ها لوله آبياری قطره ای است که در سایز های مختلفی تولید شده و به فروش می رود.

فروشنده لوله آبياری قطره ای در سایز های مختلف

ویژگی های انواع لوله آبياری قطره ای چیست؟

ویژگی های انواع لوله آبياری قطره ای چیست؟با توجه به این که چند سالی است که ایران با بحران کم آبی روبروست باید میزان هدررفت آب در کشاورزی به کمترین میزان ممکن برسد تا در آینده مشکلات حادتری به وجود نیاید.
برای نیل به این هدف استفاده از انواع لوله آبیاری قطره ای می تواند بسیار راهگشا باشد زیرا باعث می شود که بازدهی مزرعه نیز به شکل موثری افزایش پیدا کند.
این لوله ها معمولا از پلی اتیلن ها ساخته می شوند که می توانند در شرایط مختلف آب و هوایی دوام بیاورند و به همین دلیل تا سال های زیادی می توان از آن ها بهره مند شد.

ار دیگر ویژگی هایی که می توان برای این لوله ها ذکر کرد مقاومت بالای آن ها در برابر ضربات مکانیکی است که می تواند باعث شود تا ماشین آلات کشاورزی کمترین آسیب را نیز نتوانند وارد کنند.
در ضمن این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این لوله ها به صورت قطره ای آب را به ریشه محصول می رسانند که این امر سبب می شود علف های هرز مجالی برای رشد بیشتر پیدا نکنند.

فروش سایز های مختلف لوله آبياری قطره ای

فروش سایز های مختلف لوله آبياری قطره ایحال که کلیاتی درباره این تجهیزات گفته شد باید به این موضوع نیز اشاره کرد که سایز های مختلفی برای این لوله ها طراحی شده که می تواند برای مصارف مختلفی استفاده شود.
هر کدام از این لوله ها می توانند حجم مشخصی از آب را عبور دهند که در مزارع کوچک تر معمولا از لوله هایی با سایز کوچک تر کمک می گیرند.
معمولا در مزرعه های بزرگ این لوله ها طول زیادی نیز دارند که می توانند به راحتی چندین هکتار را پوشش دهند و نیاز آبی گیاهان را به نحو احسن برطرف نمایند.

با توجه با این کارکرد های مفید هر مزرعه مدرنی باید از این تجهیزات برخوردار باشد تا بتواند میزان برداشت محصول در واحد سطخ را به طور مشخصی افزایش دهد.
خوشبختانه فروش لوله آبياری در داخل کشور در حجم های بالا در حال انجام است و هر کسی می تواند در طول رمان اندکی یه این محصول استراتژیک دسترسی پیدا کند.

جنان چه تمامی سطح زیر کشت در ایران به این امکانات مجهز شوند می توان امیدوار بود که در سال های آینده ایران به عنوان یکی از قطب های کشاورزی در جهان شناخته شود.

تماس با ما