جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن درجه یک با قیمت عمده

لوله پلی اتیلن درجه یک از جمله لوله های پلیمری می باشد که می توان آب و سایر سیالات را با فشار بسیار زیاد از طریق آنها عبور داد و به این صورت بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ انتقال آب، گاز و فاضلاب را از طریق آنها به سرانجام رساند؛ کارایی فوق العاده آنها موجب شده است که خرید این محصول با قیمت عمده از رونق فراوانی در بازار داخلی کشورمان برخوردار باشد.

خرید لوله پلی اتیلن درجه یک با قیمت عمده

انواع مختلف لوله پلی اتیلن درجه یک

انواع مختلف لوله پلی اتیلن درجه یکاین روزها لوله پلی اتلین جایگزین بسیاری از محصولات دیگر مانند لوله های فلزی، پی وی سی و … شده اند و با دوام و استقامت فوق العاده ای که دارند بهترین انتخاب برای انتقال انواع سیالات به شمار می روند.
لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارند که در این قسمت به برخی از مهمترین نوع آنها اشاره می کنیم:

  • پلی اتیلن تک جداره
  • پلی اتیلن دو جداره
  • پلی اتیلن کاروگیت
  • پلی اتیلن اسپیرال

مهندسین بر مبنای پروژه های مختلفی که در زمینه انتقال سیالات بر عهده دارند یک نمونه از این لوله ها را انتخاب کرده و از کارایی آن بهره می برند؛ به عنوان مثال نوع تک جداره این لوله ها برای انتقال آب و گاز شهری مناسب می باشد، اما نوع دو جداره این محصولات به سبب این که از چند لایه تشکیل شده اند، بهترین انتخاب برای انتقال مواد اسیدی، شیمایی و فاضلاب های شهری و صنعتی به شمار می روند.
همچنین لوله های کاروگیت به علت دوام و استحکام بسیار بالایی که در برابر فشار دارند، برای انتقال سیالات از عمیق ترین قسمت زمین انتخاب می شوند، لوله های اسپیرال نیز از همان ویژگی های لوله کاروگیت برخوردار هستند با این تفاوت که ابعاد و سایز آنها کمی متفاوت تر از سایر لوله ها می باشد.

قیمت عمده بهترین لوله پلی اتیلن صادراتی

قیمت عمده بهترین لوله پلی اتیلن صادراتیقیمت لوله پلی اتیلن صادراتی بر مبنای پارامترهای مختلفی مشخص می شود و یکی از مهمترین آنها جنس مواد اولیه ای است که در ساختار آنها به کار رفته است و میزان مقاومت و استحکام آن را تعیین می نماید.
برخی از این لوله ها مانند لوله های انتقال آبهای کشاورزی و گلخانه ای در سطح زمین به کار می روند و به همین سبب باید از مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و انواع تغییرات جوی مانند باران و برف برخوردار باشند، برخی دیگر نیز در عمق زمین مورد استفاده قرار می گیرند و باید از این قابلیت برخوردار باشند تا در برابر هر نوع فشار و ضربه ای استقامت نموده و به ساختار آنها هیچگونه آسیبی وارد نشود و تمامی این عوامل بر روی قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارند.

تماس با ما