جستجو کردن

پخش لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر با اتمسفر 6

انواع لوله پلی اتیلن موجود در بازار ایران با کیفیت بالا و کاربردهای مختلف، طرفداران بسیار زیادی دارند. استفاده از این لوله ها در صنایع بسیاری صورت می گیرد. یکی از نمونه های پر کاربرد محصولات انواع لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر است. اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید باید با ویژگی‌ های ساختاری و نحوه نگه داری آن به خوبی آشنا باشید.پخش لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر با اتمسفر 6

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر اتمسفر 6

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر اتمسفر 6تولید کنندگان لوله پلی اتیلن در جهان بسیار محدود اند. این محصولات به عنوان جدیدترین دستاورد صنایع لوله سازی، دارای کیفیت بالا و کاربرد های بسیاری هستند که از جمله این کاربردها می‌توان به ایجاد سیستم های مکانیزه آبیاری اتوماتیک در زمین‌ های کشاورزی اشاره کرد. علاوه بر زمین های کشاورزی در بسیاری از گلخانه های بزرگ نیز از لوله های پلی اتیلن ۲۰۰ میلی متری جهت انتقال آب و مواد مغذی در سیستم های هیدروپونیک استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن از لحاظ فنی دارای ساختاری بسیار با کیفیت هستند. طراحی این لوله ها به شکلی بوده است که آن‌ها را در مقابل حرارت بسیار مقاوم ساخته است. اما این مقاومت حرارتی در نقطه اوج خود می شکند و به همین دلیل امکان استفاده از اتو های گرم کننده ی لوله، برای تغییر شکل آن و ایجاد زوایای مختلف در مسیر حرکت لوله وجود دارد.
این لوله ها به شکلی طراحی شده اند که در مقابل برخورد اشیا تیز بسیار مقاوم باشند؛ مقاومت لوله پلی اتیلن ایرانی به حدی بالا است که می‌ توان از آن برای انتقال مایعات اسیدی و سمی با خیال راحت استفاده کرد.

در تولید این لوله ها از رزین های پلی اتیلن با مولکول های بسیار بزرگ استفاده شده است. به همین جهت بافت این لوله ها بسیار در هم تنیده است و به سادگی پاره نمی شود. لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر اتمشفر 6 را می توان برای مواقعی که فشار گاز یا مایع درون لوله تا ۶ اتمسفر وجود داشته باشد، استفاده کرد. این محصول برای مواقعی که  فشار بالاتر از شش اتمسفر مناسب نمی باشد.

تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن ایرانی

تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن ایرانیاین محصول توسط مواد اولیه ای که از پالایشگاه های تولید محصولات نفتی به دست می آید، به طوری می رسد. مواد اولیه تولید انواع لوله پلی اتیلن بسیار کمیاب است و در اختیار شرکت های کوچک قرار نمی گیرد.
بزرگترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران با تولید محصولاتی که از لحاظ کیفی می تواند با نمونه های باکیفیت خارجی رقابت کند، توانسته است از نظر خریداران این محصول در داخل کشور و همچنین بسیاری از کشور های حوزه خاورمیانه را به خود جلب کند.

تماس با ما