جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن 110 به صورت مستقیم

لوله های پلی اتیلن از جمله لوله های پر کاربرد در صنعت محسوب می شوند که به دلیل خواص و ویژگی هایی که دارند مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار می‌گیرند که ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های این لوله ها بپردازیم. لوله پلی اتیلن 110 یکی از انواع لوله های پلی اتیلن است که معمولاً از آن جهت آبیاری باغ ها و مزارع کشاورزی به روش های قطره ای و غیره استفاده می شود. این نمونه ها در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش لوله پلی اتیلن 110 به صورت مستقیم

ضخامت لوله پلی اتیلن سایز 110 میلی متر

ضخامت لوله پلی اتیلن سایز 110 میلی مترلوله های پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلیمتر همان طور که از نامشان پیداست دارای قطری معادل ۱۱ سانتی متر هستند که بر اساس ضخامت هایی که برایشان در نظر گرفته شده است در انواع مختلفی تولید می شوند.

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن ۱۱۰ لوله هایی است که دارای ضخامتی حدود ۱۰ میلیمتر هستند. در واقع این لوله ها جزو مقاوم ترین لوله های پلی اتیلن ۱۱۰ میلیمتر محسوب می‌شوند. از این لوله ها معمولاً در فشارهای کاری بالا استفاده می شود. زیرا مقاومت بسیار بالایی دارند. به طور مثال از آن ها برای انتقال مایعات اسیدی و یا انتقال گاز استفاده می شود زیرا در برابر خاصیت خورندگی این نوع سیالات مقاوم هستند.

یکی دیگر از انواع لوله های پلی اتیلن ۱۱۰، آن هایی است که دارای ضخامتی معادل ۵ میلیمتر هستند که از این لوله ها معمولاً برای آبیاری محصولات باغات و مزارع کشاورزی استفاده می شود.

لازم به ذکر است که قیمت لوله پلی اتیلن ارتباط مستقیمی با ضخامت و قطر لوله دارد. از همین جهت لوله های پلی اتیلن ۱۱۰ که  ضخامتی معادل ۱۰ میلیمتر دارند، دارای بیشترین قیمت هستند.

فروشنده عمده لوله پلی اتیلن با قیمت عالی

فروشنده عمده لوله پلی اتیلن با قیمت عالیاز آن جایی که خریداران اصلی لوله پلی اتیلن صنعتگران هستند و به میزان زیادی از این محصول احتیاج دارند، معمولا آن را به صورت عمده خریداری می‌کنند تا قیمت‌های تمام شده برایشان مقرون به صرفه باشد. زیرا خرید عمده باعث می‌شود تا محصول مورد نظر با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که این سایت نیز فروشنده لوله پلی اتیلن محسوب می شود که مرغوب ترین و با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را با قیمت های عالی و مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. شما نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران سایت تماس برقرار کنید.

تماس با ما