جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری صادراتی

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری، از متداولترین لوله هایی است که در بخش آبیاری و زهکشی مورد استفاده قرار می گیرد.

این لوله که جزو لوله هایی با قطر کم محسوب شده و تک جداره هستند، قابلیت تحمل فشار را تا چهار آتمسفر دارند. از نظر وزنی هم سبک بوده و هر متر آنها تقریبا نیم کیلوگرم وزن دارد که موجب سهولت در جابه جایی آنها می گردد.

تولید لوله پلی اتیلن مذکور به صورت کلافی انجام می شود و قابلیت‌ برش در سایزهای دلخواه و مورد نظر را دارد. از این رو نسبت به سایر لوله ها که به صورت شاخه ای عرضه می شوند، دور ریز و تلفات کمتری دارند.

خرید لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری صادراتی

کاربرد های لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری

کاربرد های لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاریکاربرد های لوله پلی 16میلیمتر آبیاری عمدتا در اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار می باشد. در سیستم های آبیاری بارانی از جمله آبیاری کلاسیک ثابت، متحرک و نیمه متحرک بیشترین کارایی را دارد.

استفاده از این محصول در صنعت آبیاری و کشاورزی، سبب افزایش راندمان آبیاری تا حد زیادی می شود. همچنین به منظور افزایش راندمان انتقال، مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع لوله با توجه به قطر کمی که دارد در خطوط فرعی و انشعابات، پر کاربرد بوده و همچنین به منظور دفن در زیر خاک، در پروژه های آبی و انتقال فاضلاب هم به کار می روند.

کاربرد دیگر این نوع لوله را در آبیاری قطره ای مانند تیپ و لوپ می توان نام برد. سیستم های زهکشی در مزارع، زیر ساختمان ها، زیر پل ها و جاده ها نیز به کمک این لوله انجام می شود.

لوله های پلی اتیلن که از عمر بالایی برخوردار هستند، در گلخانه ها تامین آب مورد نیاز گیاه، سم پاشی، کود دهی گیاهان را انجام می دهد. در دفع پساب ها هم استفاده از آن مرسوم است.

از دیگر کاربردهای آن باید به ساخت سازه های مختلف در آبخیز داری و کنترل سیلاب اشاره نمود.

مرکز تولید لوله پلی اتیلن صادراتی

مرکز تولید لوله پلی اتیلن صادراتیمرکز تولید لوله پلی اتیلن صادراتی، انواع مختلف این لوله ها را در قطرها و سایزهای گوناگون به صورت شاخه ای و کلافی تولید می کند.

جنس پلی اتیلن به کار رفته در ساخت این محصولات بسیار مرغوب بوده و توانایی رقابت در بازارهای بین المللی را دارد. استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه، تغییرات دمایی و مواد شیمیایی از مهمترین ویژگی های محصولات تولیدی این مرکز هستند.

با توجه به نیاز بالای بازار به این لوله ها و تقاضای زیاد برای آن، سالانه متراژ زیادی از آن تولید می شود و در بازار های داخل و خارج، به فروش می رسد.

تماس با ما