جستجو کردن

فروشنده لوله پلی اتیلن زهکشی در انواع مختلف

زهکشی در واقع عملیاتی برخلاف آبیاری می باشد. به عبارتی در این عمل آب اضافی از زمین گرفته می شود. البته این عمل صرفا مختص زمین های کشاورزی نیست. بلکه در زیر پل ها، جاده ها و ساختمان ها نیز انجام می شود.

زمین هایی که سطح آب زیرزمینی در آنها بالا بوده و سبب ماندابی و غرقابی شدن، در نتیجه ایجاد خفگی در گیاهان می شود، می بایست حتما به سیستم زهکش، مجهز گردند.

در ادامه مطلب در مورد فروشنده لوله پلی اتیلن زهکشی در انواع مختلف، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فروشنده لوله پلی اتیلن زهکشی در انواع مختلف

سایز بندی انواع لوله پلی اتیلن زهکشی

سایز بندی انواع لوله پلی اتیلن زهکشی لوله های پلی اتیلن زهکشی که وظیفه جمع آوری و خروج آبهای اضافی را بر عهده دارند دارای انواع مختلف تمام مشبک، نیمه مشبک و یا ساده می باشند. همچنین از جنس های  پلی اتیلن مختلف مانند پی وی سی، کاروگیت و پنج لایه ساخته می شوند.

بسته به نوع کاربری، سایز خاصی از این لوله ها به کار می رود، به عنوان مثال در ساختمان ها نیاز به قطر های کوچکتر وجود دارد. اما برای زهکشی زمین های کشاورزی که حجم زه آبها زیاد است، قطر های بالاتر کارگذاری می شوند.

سایز بندی این لوله های به شرح زیر می باشد:

  • لوله هایی با قطر 160، 200، 250، 300 میلی متر
  • سایز های 315، 400، 500، 600 میلی متر
  • قطر های 800، 1000، 1200، 1400 میلی متر
  • لوله های 1600، 1700، 1800، 2000، 2200، 2500 میلی متر

گفتنی است که برخی از این لوله ها به صورت دو جداره و برخی دیگر تک جداره هستند. معمولا لوله پلی اتیلن درجه یک برای اهداف زهکشی انتخاب می شوند تا عمر مفید طولانی داشته باشند.

فروش فوق العاده لوله پلی اتیلن درجه یک

فروش فوق العاده لوله پلی اتیلن درجه یکفروش فوق العاده لوله پلی اتیلن درجه یک،  توسط این سایت فروشگاهی انجام می شود. در واقع از طریق این سایت، مشتریان و متقاضیان این محصولات به طور مستقیم و بدون واسطه با تولید کنندگان و عرضه کنندگان اصلی آنها در ارتباط خواهند بود.

این شرایط موجب می شود که دلالان و واسطه های فروش نتوانند هیچ نقشی در این معاملات داشته باشند. به همین دلیل اجازه نمی دهند قیمت ها با روند صعودی و ناگهانی افزایش یابند.

از طرفی عرضه کنندگان محصولات مذکور، برای خریداران عمده شرایط ویژه ای را فراهم نموده اند و تخفیفات مختلفی برای آنها قائل می شوند. بنابراین قیمت تمام شده محصول تا حد زیادی، تنزل پیدا می کند.

البته عوامل دیگری مانند کیفیت لوله ها و سایز آنها نیز در قیمتشان تاثیر گذار است. با افزایش قطر لوله ها، قیمتها نیز گران تر می شود. کارخانه سازنده و برند هم از دیگر عواملی می باشد که قیمت فروش لوله پلی اتیلن به آن وابسته است.

تماس با ما