جستجو کردن

شرکت تولید لوله نواری آبیاری قطره ای

در کشاورزی مدرن، سیستم های آبیاری به گونه طراحی می شوند که با کمترین مقدار آب، بیشترین سطح کشت را بتو‌ان آبیاری نمود. پس نیاز است که از لوله ها مخصوصی در این زمینه استفاده شود. شرکت تولید لوله نواری آبیاری قطره ای، در سایزها و انواع گوناگونی چنین محصولاتی را ساخته و عرضه می کند که خصوصیات مختلفی دارند.

شرکت تولید لوله نواری آبیاری قطره ای

انواع لوله نواری آبیاری قطره ای

انواع لوله نواری آبیاری قطره اینوارهای آبیاری، جهت بکارگیری در روش های گوناگونی از کشاورزی استفاده می شوند. این نوع از لوله ها برای زیر و روی بستر کشت به شکل گسترده ای مورد توجه قرار گرفته اند. جالب است بدانید که انواع لوله نواری آبیاری قطره ای وجود دارد که می توان آنان را از این نقطه نظرات، دسته بندی کرد:

  • از نظر سایز
  • از نظر قطره چکان ها
  • از نظر درزدار زیپی و پلاک دار
  • از نظر کیفیت و نوع مواد اولیه
  • از نظر ضخامت و نوع کاربرد

خوب است بدانید که این لوله ها نام های دیگری هم دارند که به تیپ و پلاک هم معروف می باشند. هم اکنون کشاورزان زیادی از این لوله ها جهت آبیاری مزارع خود استفاده می کنند. یکی از خصوصیات ویژه این نوارها، کمتر هدر رفت آب است. آنان همینطور مقاومت بالایی در بستر کشت دارند و تحت هیچ شرایطی، خراب نمی شوند.

به همین دلیل است که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند. برخی از آنان حتی با فشارهای کم آب نیز می توانند بسترهای گوناگون کشت را آبیاری کنند. نوع مرغوب آن که از پلیمرها ساخته شده اند، رسوب نیز نمی زنند.

صادرات لوله نواری آبیاری قطره ای به خارج

صادرات لوله نواری آبیاری قطره ای به خارجدر حال حاضر، شرکت هایی که در حوزه تولید انواع لوله مخصوص کشاورزی فعالیت می نمایند، کالای خود را به بیرون از کشور نیز ارسال می کنند. شاهد این هستیم که صادرات لوله نواری آبیاری قطره ای به خارج نیز در کنار سایر لوله ها صورت می گیرد.

بیشتر این لوله ها به ممالک همجوار صادر می گردند که به دلیل قیمت پایین و کیفیت عالی، مورد توجه واقع شده اند. اما این تنها دلیل استفاده از این نوع کالاها نیست، بلکه مزیت های منحصر به فرد آن علل اصلی می باشد.

این لوله ها در مصرف آب صرفه جویی می نمایند و در برابر کود، رطوبت، مواد سمی و سایر عوامل، مقاوم اند. همینطور کمک می کنند تا به خوبی آبیاری به همه گیاهان صورت گیرد.

در هر صورت، صادرات چنین محصولاتی با در نظر داشت استانداردهای روز جهان انجام می شود و بازرگان برای به دست آوردن سود بهتر، نوع با کیفیت را تهیه می کند.

تماس با ما