جستجو کردن

قیمت خرید نوار آبیاری پلاک دار در بازار

نوار آبیاری پلاک دار که به آن نوار تیپ نیز گفته می شود؛ دارای ساختاری نرم و منعطف بوده و متشکل از ضخامتی نازک می باشد. این نوار برای آبیاری گلخانه ها و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته و دارای مزیت ها و فواید زیادی است که در ادامه خواهیم گفت. اکنون بهترین قیمت خرید نوارهای آبیاری از آن این محصول بوده و می توان آن را با صرف هزینه ای مناسب تهیه نمود.

قیمت خرید نوار آبیاری پلاک دار در بازار

منظور از نوار آبیاری پلاک دار چیست؟

منظور از نوار آبیاری پلاک دار چیست؟نوار پلاک دار از نوارهای متداول آبیاری است که توسط آن امکان تنظیم فشار آب وجود داشته و در نتیجه آب به صورت یکنواخت و از طریق پلاک موجود در این نوار خارج شده و به محصولات کشاورزی مختلف خواهد رسید.
اگر بخواهیم به بیان مشخصات و ویژگی های موجود در این نوار آبیاری و کاربردهای آن بپردازیم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد:

  1. آب خروجی قطره چکان از امکان تنظیم برخوردار بوده و می توان آن را با فشارهای دلخواه تنظیم کرد تا بر همان اساس خارج گشته و آبیاری را انجام دهد.
  2. این نوار را می توان به طول 120 متر و به شکلی مستقیم مورد نصب قرار داد و در زمین های مسطح می توان آن را اجرا کرد.
  3. از جداره هایی با ضخامت های مختلف مانند ضخامت 1500 تا 700 میکرون تشکیل یافته است.
  4. قطره چکان های موجود در نوار مورد نظر دچار گرفتگی نخواهند شد.
  5. حتی در فواصل زمانی زیاد هم دچار تغییر در فرآیند آبیاری نمی شود.
  6. هم به شکل دفنی زیر خاک و هم به صورت سطحی قابل نصب بوده و قطره چکان های موجود در آن از قابلیت تنظیم فاصله برخوردار می باشند.
  7. برای آبیاری انواع محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی، پیاز، صیفی جات، غلات و گیاهان صنعتی مانند پنبه، سویا، کلزا و … قابل کاربرد می باشد.

صادرکننده نوار آبیاری پلاک دار مرغوب

صادرکننده نوار آبیاری پلاک دار مرغوبتوانایی تولید کنندگان ایرانی در حوزه تولید انواع تجهیزات آبیاری از جمله نوارهای آبیاری، کاملاً محرز گشته و در نتیجه نوارهای آبیاری ساخته شده توسط تولید کنندگان برتر را در بازارهای صادراتی نیز مطرح نموده است.
حال حجم بالایی از انواع نوار پلاک دار مرغوب را می توان دید که توسط بزرگترین مراکز صادرکننده نوار آبیاری به بازارهای جهانی ارسال گشته و نظر خریداران خارجی را نیز به خود جلب نموده اند.
گفتنی است نوارهای آبیاری پلاک دار با بهره مندی از چنین امتیازاتی است که توانسته اند در بازارهای خارجی کشورهای مختلف از جمله کشورهای همجوار ایران با استقبال مواجه شوند:

  • نوارهای پلاک دار آبیاری درجه یک از ضریب تغییرات بسیار کمی برخوردارند.
  • طول نوار آبیاری را می توان در ردیف های مورد استفاده افزایش داد.
  • همچنین روند آبدهی توسط نوار پلاک دار نیز یکنواخت می باشد.
تماس با ما