جستجو کردن

مرجع فروش نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن

در سیستم آبیاری قطره چکان، از لوله های مخصوصی استفاده می کنند. این نوع از آبیاری، امروزه در سراسر جهان مرسوم شده که ویژگی های خاص خود را دارد. ولی مطلب ما بیشتر در زمینه نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن می باشد و این که از کدام مرجع فروش، می توان نوع مرغوب را تهیه کرد؟ در بخش های بعدی به این مورد خواهیم پرداخت.

مرجع فروش نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن

کاربرد نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن

کاربرد نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلندر گلخانه ها و حتی مزارع بزرگ کشاورزی، در حال حاضر از لوله های گوناگونی استفاده می نمایند. در این میان، کاربرد نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن، بسیار چشمگیر است. اول بگذارید که دریپر را برای شما توضیح دهیم. در واقع، این همان سوراخ های ایجاد شده روی لوله ها است که از آب به صورت قطره از مجرا بیرون می آید.

اما شاید بپرسید که چرا پلی اتیلن؟ دلایل متعددی دارد که در زیر به شرح آنان می پردازیم:

  • انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • در برابر کود، مواد شیمیایی، سم ها، رطوبت و نور آفتاب، مقاومت بالایی دارد.
  • به راحتی می توان آن را جمع کرد و در جای دیگری استفاده نمود.
  • هیچ نوع رسوبی در آن نمی بینید.
  • طول عمرش زیاد است.
  • آسیبی به گیاه نمی رساند و گاهی باعث می شود تا علف های هرز هم از بین بروند.

به این علل است که امروزه در باغات و زمین های گوناگون کشاورزی، می بینیم که از چنین نوار تیپ هایی استفاده می کنند. نوار دریپردار پلی اتیلن، در سایزها و ضخامت های متفاوت ساخته می شود.

شرکت تولید نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن

شرکت تولید نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلندر ایران، شرکت تولید نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن، محصولات خود را در کیفیت های مختلف ساخت و ارائه می دهد. عموماً بهترین کارخانه جات، نوع دست اول این پلیمر را برای این منظور انتخاب می کنند که قبل از این، با ویژگی های آن آشنایی حاصل کردید.

باید گفت، تولیدی های برتر، در کنار در نظر گرفتن استانداردهای خاص، به حجم و فشار لوله نیز توجه می کنند. خوبی این چنین نوارهایی به این است که حتی در فشار کم آب نیز، قدرت انتقال و رساندن آن را به گیاه دارند. این کار باعث می شود که گیاهان در یک گلخانه و یا یک ردیف، به صورت درست آبیاری شده و رشد کنند.

از این نوارها، هم برای سطح و یا زیر سطح بستر کشت استفاده می نمایند. بکارگیری از این محصولات، سبب شده تا هدر رفت آبیاری نزدیک به صفر برسد و این گونه دیگر کشاورز نگرانی ای بابت آبیاری غیر استاندارد نخواهد داشت. از این سایت می ‌توانید بهترین نوع ای لوله ها را به دست آورید.

تماس با ما