جستجو کردن

قیمت خرید لوله آبیاری تحت فشار

لوله های آبیاری از کاربردی ترین و پرمصرف ترین لوله ها هستند که برای انواع آبیاری در زمینهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند‌.

این لوله ها انواع مختلفی دارند که در زمینه ی کیفیت، ضخامت و قطر با هم متفاوتند.

همین ویژگی ها و تنوع در آنها باعث شده تا هر کدام از این لوله ها با قیمت های گوناگونی به فروش رسند.

قیمت خرید لوله آبیاری تحت فشار هر ساله تغییر می کند، چون عواملی مثل تورم اقتصادی، برند، جنس و … می تواند تاثیرات زیادی روی بالا و پایین رفتن قیمت ها بگذارد.

قیمت خرید لوله آبیاری تحت فشار

جنس لوله آبیاری تحت فشار

جنس لوله آبیاری تحت فشارامروزه، بیشتر کشاورزان برای آبیاری زمین های کشاورزی خود از نوع آبیاری تحت فشار استفاده می کنند که شامل آبیاری بارانی، خطی، دوار مرکزی و … می باشد.

در این نوع سیستم ها باید از لوله های تحت فشار و مقاومی استفاده کرد.

در قدیم بخاطر نبود امکانات و فناوری پیشرفته، لوله های آبیاری از جنس آلومینیوم و فولاد بودند که هم کار را برای کشاورزان سخت می کرد و هم لوله ها با وزن زیادشان باعث از بین رفتن زمان طولانی تری برای نصب می شدند.

اما، سالهاست که جنسی به نام پلی اتیلن اهمیت زیادی در تولید لوله ها پیدا کرده و باعث شده تولید کنندگان از این مواد مرغوب و مناسب در تولید انواع لوله های آبیاری تحت فشار استفاده کنند.

لوله پلیکا تهران برای آبیاری تحت فشار از جنس پلی اتیلن است که از ویژگی و مزایای زیادی برخوردار می باشد. این لوله ها ضخامت های مختلفی دارند و دارای وزنی سبک و قابل حمل هستند. استفاده از این لوله به کشاورز کمک زیادی می کند و آبیاری با سهولت انجام می شود.

خوشبختانه، لوله های پلی اتیلن دارای سایزبندی هستند که می توان آنها را با توجه به نیاز و کاربرد انتخاب و خریداری کرد. این لوله ها تحمل فشار بالای آب را دارند و با جنس خوبشان می توانند طول عمر مفیدی داشته باشند.

همچنین، لوله پلی اتیلن تحت فشار، دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی هستند که باعث شده خرید و فروش آنها در بازار زیاد شود.

عرضه کننده لوله آبیاری تحت فشار

عرضه کننده لوله آبیاری تحت فشارلوله آبیاری تحت فشار با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شود که مشتریان می توانند نیاز خود را در زمینه ی این محصول برطرف سازند.

این شرکت بزرگ، عرضه کننده انواع لوله تحت فشار در کیفیت بالاست که امکان قبول سفارشات شما را در مناطق مختلف دارد. بنابراین، شما می توانید به صورت آنلاین به سفارش و خرید این لوله های مرغوب و کاربردی بپردازید و آنها را با قیمت های مناسب بدست آورید.

تماس با ما