جستجو کردن

ارائه کننده لوله آبیاری دریپردار

در کشاورزی نوین، به دلیل پیشگیری از هدر رفت آب، سیستم های جدید را جایگزین سیستم های قدیمی کرده اند. در همین حال از ابزارهای تازه هم کار می‌ گیرند که یکی از آنان لوله آبیاری دریپردار است. ارائه کننده این محصول، کالایش را در جنس های مختلفی عرضه می کند که مفصلاً در این مطلب به این نوع از لوله می پردازیم.

ارائه کننده لوله آبیاری دریپردار

طریقه نصب لوله آبیاری دریپردار

طریقه نصب لوله آبیاری دریپردارلوله های دریپردار از جمله محصولاتی اند که از جنس پلیمری ساخته می شوند و اصولاً یا پلی اتیلن و یا پی وی سی هستند. آنان در سایزهای 16 تا 20 میلیمتری تولید می گردند. اما پس از خرید باید راهکارهایی را برای اجرای آن در نظر بگیرید. طریقه نصب لوله آبیاری دریپردار بسیار ساده است و به همین علت، هواداران زیادی دارد.

این لوله ها را عموماً برای صرفه جویی آب و نیروی انسانی کارگزاری می نمایند. از سوی دیگر، آنان دیگر مشکل درآمدن قطره چکان را که برای سایر محصولات دیگر در اثر انبساط و انقباض صورت می گیرد، ندارند. راه اندازی آنان به گونه ای است که شما در هر 15 تا 20 سانتی متر، قطره چکان را کار گذاشته و نصب لوله دریپردار را انجام می دهید.

البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این لوله ها در دو نوع فشار متغیر و ثابت ساخته می شوند. آنان ضخامت هایی از 1 تا 1.4 میلیمتر هم دارند. برای نصب، لوله ها را پانچ می کنند و بر جاهایی که گیاه نیاز به آبرسانی دارد، می گذارند. این کالا، مقاومت بالایی دارد و در برابر کود شیمیایی و حتی راه رفتن نیز آسیب نمی بینند.

شرکت فروش لوله آبیاری دریپردار

شرکت فروش لوله آبیاری دریپرداربه روش های مختلفی می توان با مراجعه به شرکت فروش لوله آبیاری دریپردار، نوع مرغوب این کالا را به دست آورد. باید بگوییم که شما می توانید حتی عمده نیز خرید محصولات را انجام دهید. بد نیست بدانید که استفاده از این لوله، موارد کاربرد زیادی دارند مزیت های گوناگونی که عبارت هستند از:

  • برای زمین های ناهموار مناسب اند.
  • هدر رفت آب را نزدیک به صفر می‌ رسانند.
  • از روییدن علف های هرز جلوگیری می نمایند.
  • در باغات و حتی کشت ردیفی چغندر، گندم، سیب زمینی و ذرت هم استفاده می‌ شوند.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • لوله های دریپر رسوب نمی زنند و به این صورت، منفذهای خروجی آب، نیازی به تمیزکاری ندارند.

شما به هر اندازه ای که خواسته باشید، می توانید به سادگی این لوله را تهیه کنید. کافی است که با یکی از راه های ارتباطی زیر تماس گرفته و سفارش محصول مورد نظر خود را برای فروشنده ارائه دهید.

تماس با ما