جستجو کردن

تولید کننده لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

امروزه با تولید لوله های پلی اتیلنی، نمونه های فلزی جایگاه کمرنگ تری پیدا کرده اند. مزایای بالای این لوله ها از جمله وزن سبک، مقاومت بالا و تنوع بی نظیر باعث شده از این لوله در صنایع مختلف استفاده شود. لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت یکی از بهترین نمونه های لوله ی پلی اتیلنی می باشد. این لوله مقاومت بالایی در برابر خوردگی مواد اسیدی و قلیایی و دیگر مواد موجود در فاضلابهای صنعتی از خود نشان می دهد. تولید کننده لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت، این محصول را به صورت آنلاین نیز به فروش می رساند.

تولید کننده لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

در مورد لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت بیشتر بدانید

در مورد لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت بیشتر بدانید لوله پلی اتیلن از نظر نوع و سایز تنوع زیادی دارد. لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت با دو لایه ی خارجی و بیرونی یکی از پرکاربردترین نوع این محصول به شمار می رود. سطح داخلی این لوله صاف و بدون اصطکاک می باشد، در حالی که سطح بیرونی آن عاج دار و مارپیچ است.

این نوع ساختار مزیت های زیادی را برای لوله ی کاروگیت فراهم کرده است. سطح داخلی صاف باعث سرعت بخشیدن انواع مایعات در صنایع مختلف، توزیع آب شهری و … می شود. سطح بیرونی عاج دار باعث می شود این لوله در برابر ضربه، فشار، گرما و سرمای هوا مقاومت و دوام بالایی از خود نشان دهد.

بسیاری از فاضلاب های صنعتی با استفاده از لوله ی دوجداره کاروگیت تخلیه می شوند. حمل آسان به علت وزن سبک و انعطاف پذیری بالای این لوله، باعث محبوبیت زیاد و کاربرد فوق العاده ی آن شده است.

تولید مستقیم لوله پلی اتیلن دوجداره با قیمت مناسب

تولید مستقیم لوله پلی اتیلن دوجداره با قیمت مناسب قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به کیفیت آن بسیار ارزان و مناسب می باشد. با توجه به اینکه لوله های فلزی استقامت و دوام پایینی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند، لوله ی پلی اتیلنی جایگزین بسیار مناسبی برای آنها می باشد.

این لوله در توزیع آب آشامیدنی شهری و روستایی، پروژه ی گازرسانی، توزیع و انتقال انواع مایعات در صنایع مختلف نفت و پتروشیمی و … به کار می رود. قیمت مناسب و ارزان و نیز کیفیت مناسب یکی از بزرگترین دلایل استفاده از این لوله ها در زمینه های مختلف می باشد.

تولید لوله پلی اتیلن دوجداره با قیمت مناسب و عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ی این محصول از درب کارخانه به دست مشتریان و متقاضیان، باعث شده فروش سالانه ی این محصول بسیار افزایش یابد.
مواد خامی که در تولید لوله ی کاروگیت استفاده می شوند قیمت مناسبی داشته و در داخل کشور وجود دارند که باعث می شود قیمت نهایی محصول ارزان و مناسب شود.

تماس با ما