جستجو کردن

شرکت لوله آبیاری کشاورزی در شیراز

امروزه با تولید لوله آبیاری کشاورزی، تلاش بزرگی در عرصه تولید محصولات کشاورزی در مزارع و باغات شده است. با تولید این محصول، کار برای کشاورزان بسیار راحت تر شده است و با توجه به امتیازها و مزایایی که این لوله ها دارد، بسیاری از کشاورزان و باغداران از آن استقبال کرده اند. شرکت های متعددی در شیراز هستند که به تولید و ساخت لوله آبیاری کشاورزی مشغول هستند.

شرکت لوله آبیاری کشاورزی در شیراز

معرفی انواع مختلف لوله آبیاری کشاورزی

معرفی انواع مختلف لوله آبیاری کشاورزی لوله های آبیاری کشاورزی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین لوله های پلی اتیلن هستند و در انواع مختلف تولید شده اند.

بسته‌ به مساحت و سطح زمین های کشاورزی، سایز مناسب توسط کشاورزان و مصرف کنندگان انتخاب و خریداری می شود.

انواع لوله های آبیاری تحت فشار در دو نوع آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای هستند که کاربردها و عملکردهای هر کدام متفاوت است. با توجه به این ویژگی ها، هر کدام قیمت های متفاوتی را از آن خود کرده اند.

لوله آبیاری قطره ای با فشار آب، آب را از طریق منافذ هایی که بر روی لوله ها در اندازه ها و قطرهای مختلف با فواصل معین ایجاد شده اند، به بیرون تراوش کرده و به صورت یکنواخت سطح زمین را آبیاری می کند. همچنین این نوع لوله ها بیشتر به صورت ثابت می باشند.

نوع دیگر لوله آبیاری بارانی که هم به صورت ثابت و هم متحرک می باشد، یک روزنه بزرگ بر روی آن وجود دارد و آب از درون روزنه به سطح زمین پخش می شود.

تولید کننده لوله آبیاری کشاورزی در شیراز

تولید کننده لوله آبیاری کشاورزی در شیراز این لوله های آبیاری که توسط تولید کنندگان در استان شیراز تولید می شود با کیفیت بالا و دانسیته پایین و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند که مزایای بسیاری دارند.

امروزه لوله آبیاری شیراز، جایگاه ویژه ای را از آن خود کرده است و تولیدکنندگان برتر توانسته اند بهترین و با کیفیت ترین لوله ها را تولید کنند.

مهم ترین مزیت آن این است که از هدررفت آب جلوگیری کرده و در مصرف آب صرفه جویی می کند. همچنین جنس آن بسیار مقاوم و با استحکام می باشد که به راحتی شکسته نمی شود و در برابر عوامل محیطی از بین نمی رود.

تولید کننده لوله آبیاری از مواد اولیه پلی اتیلن درجه یک، انواع متنوعی را ساخته اند که در رقابت با سایر تولیدکننده ها کیفیت بالاتری داشته تا رضایت خریداران را به محصولات تولیدی خود جلب کنند. همچنین آنان به فکر فروش بیشتر و در نهایت تولید بیشتر هستند.

خریداران عمده برای خرید عمده لوله های آبیاری بایستی بهترین راه را انتخاب کنند تا قیمت آن قیمت مقرون به صرفه ای باشد.

تماس با ما