جستجو کردن

قیمت لوله آبرسانی در بازار بزرگ تهران

 

لوله آبرسانی که امروزه روانه بازار شده است، برای مسافت های طولانی کاربرد دارد. به طوری که معمولا این لوله ها برای هدایت فاضلاب به مسیر های دورتر مورد استفاده قرار می گیرد. این امر موجب شده در حال حاضر این لوله ها در سایز های متفاوت تولید شوند.

قیمت لوله آبرسانی در بازار بزرگ تهران

معرفی انواع لوله آبرسانی

معرفی انواع لوله آبرسانی با توجه به شهری شدن جوامع نیاز به استفاده از لوله های آبرسانی و فاضلابی بسیار زیاد شده است زیرا این لوله به راحتی به افراد کمک کرده تا آب ها را در مسافت طولانی از مکانی به مکان دیگر ببرند.

به طور کلی باید بدانید در گذشته لوله های سیمانی برای انتقال آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گرفته است اما با پیشرفت تکنولوژی، جنس این لوله ها نیز تغییر کرده به طوری که در حال حاضر انواع این لوله ها از جنس پلیمر های مختلف می باشد.

توجه داشته باشید پلیمرها به دلیل سبکی و عدم تخریب می تواند گزینه ای بهتر برای لوله آبرسانی بوده و طول عمر بیشتری داشته باشد.
در اینجا اگر بخواهیم انواع لوله ها را در دسته های مختلف قرار بدهیم می توانیم سه دسته مجزا از آن را معرفی کنیم؛ به طوری که یکی از پرکاربرد ترین انواع این محصول، لوله های چدنی بوده که از آلیاژ چدن تهیه شده و معمولاً با روش ریخته گری تولید می گردد.
این لوله ها در دو نوع لوله چدنی دو سر تخت و دو سر توپی موجود بوده که معمولاً در فاضلاب های شهری مورد استفاده قرار گرفته و سایز و اندازه آنها متغیر می باشد.

دیگر انواع لوله های آبرسانی، لوله های گالوانیزه هستند که اغلب به دو نوع لوله گالوانیزه فولادی و آهنی تقسیم می شوند. استفاده از لوله های گالوانیزه برای تهویه، فاضلاب و انتقال آب می باشد و بیشترین کاربرد آن در سیستم تهویه است.

و اما دسته آخر از لوله های آبرسانی، لوله های پلاستیکی بوده که در عصر حاضر کاربرد فراوانی دارند. از جمله انواع لوله های پلاستیکی می توان به لوله های پی وی سی، پلیکا، پلی پروپیلن و پلی اتیلن اشاره کرد.

خرید لوله آبرسانی از نمایندگی ها با قیمت فوق العاده

خرید لوله آبرسانی از نمایندگی ها با قیمت فوق العاده هنگامی که قصد خرید لوله آبرسانی را داشته باشید مهم‌ ترین نکته‌ ای که باید به آن دقت کنید، نوع این لوله ها است زیرا همانطور که گفته شد در حال حاضر لوله های آبرسانی در دسته های مختلفی قرار می‌ گیرد.

در خصوص قیمت لوله آبرسانی نیز باید بدانید از آنجایی که این لوله ها کیفیت های مختلفی داشته و در سایر های متفاوت تولید می شود، طبیعتا از قیمت های مختلفی برخوردار هستند.

تماس با ما