جستجو کردن

صادرات لوله آبیاری قطره ای با کیفیت

لوله ها در صنایع مختلف جایگاه ویژه ای داشته و بر حسب کارکردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از انواع این محصولات، لوله آبیاری قطره ای بوده که در صنعت کشاورزی جهت آبیاری محصولات زراعی، صیفی جات و سبزیجات مختلف به کار می رود. در واقع در این نوع کشت ها برای رسیدن آب به عمق گیاه، این لوله ها در نزدیک گیاه به کار گذاشته شده تا آب عمیقا در خاک نفوذ کند و آبیاری به درستی انجام گیرد. هم چنین تولید با کیفیت بالای تولیدی این لوله ها، سبب شده تا در بازارهای بین المللی نیز توجه ویژه ای به این محصول شده و صادرات آن نیز به کشورهای بسیاری انجام گیرد.

صادرات لوله آبیاری قطره ای با کیفیت

ویژگی های لوله آبیاری قطره ای

ویژگی های لوله آبیاری قطره ای لوله های آبیاری قطره ای که به آنها نوار تیپ هم می گویند، یکی از بهترین گزینه ها جهت آبیاری قطره ای در کشاورزی می باشند که توسط دریپرهای تعبیه شده در آنها قطره های آب به گیاه رسیده و آبیاری انجام می گیرد.

این لوله ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده و مزایای متعددی را نیز با خود به همراه دارند و از جمله قابلیت های منحصر به فرد آنها، انعطاف پذیری بسیار بالای آنها می باشد. اگر بخواهیم به برخی از مهم ترین ویژگی لوله آبیاری قطره ای اشاره ای مفید و مختصر داشته باشیم به شرح زیر خواهند بود:

  • این لوله ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی گوناگون از جمله کودهای شیمیایی، سموم، اشعه ماوراء بنفش برخوردار هستند.
  • لوله های آبیاری قطره ای قابیلت نصب بر روی خاک، زیر خاک و حتی به صورت معلق را دارند.
  •  دارای شرایط نصبی آسان و هم چنین حمل و نقل راحتی می باشند.
  • از رشد جلبک ها و علف های هرز جلوگیری نموده و سبب افزایش بازدهی محصول می گردد.
  • از طریق به کار گیری این لوله ها، به طور قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می شود.

قیمت خرید لوله آبیاری قطره ای در بازار

قیمت خرید لوله آبیاری قطره ای در بازار در رابطه با قیمت خرید لوله قطره ای  نیز، می توان اظهار داشت که قیمت های متفاوتی برای این محصول با توجه به سایز آن و … در بازار وجود دارد. تفاوت در قیمت های این محصول را می توان تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای متعدد دیگری نیز دانست که در بازار وجود داشته و رابطه مستقیم با قیمت این لوله ها دارند.

بر این اساس و با توجه به نوسانات بازار، نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفت. با توجه به این موضوع، قیمت انواع لوله های آبیاری قطره ای به صورت روز در بازار تهیه و تنظیم می گردد.

تماس با ما