جستجو کردن

فروشگاه لوله آبیاری درجه یک در تهران

لوله آبیاری تهران یکی از با کیفیت ترین نمونه تجهیزات تولید شده و مورد استفاده در صنعت کشاورزی است که می‌ تواند با درجه یک بودن بهترین عملکرد را در این صنعت ایجاد نماید. در تولید لوله پلیکا 125 فشار قوی های آبیاری از مواد پلی اتیلن درجه یک استفاده می‌ شود و این محصولات در فروشگاه با سایز و ابعاد مختلف به مشتریان معرفی می‌ شوند.

 

 

فروشگاه لوله آبیاری درجه یک در تهران

خصوصیات انواع لوله آبیاری درجه یک

خصوصیات انواع لوله آبیاری درجه یک امروزه در راستای رسیدن به صنعت کشاورزی ایده آل و هم چنین رسیدن به محصولات کشاورزی با کیفیت از تجهیزات متفاوتی استفاده می شود. یکی از مهم ترین انواع تجهیزاتی که می توانند در صنعت کشاورزی مورد توجه کشاورزان و باغداران قرار بگیرند، انواع لوله های آبیاری هستند.

لوله آبیاری درجه یک می تواند در زمینه صرفه جویی آب های کشاورزی تاثیر گذار باشد. در تولید لوله های آبیاری کشاورزی از مواد پلی اتیلن درجه یک استفاده می‌ شود و این محصولات به عنوان لوله های آبیاری قطره ای می توانند در سایز های متفاوت به مشتریان معرفی شوند.

لوله های آبیاری پلی اتیلن بیشترین مصرف را در آبیاری های تحت فشار به خود اختصاص دادند. همان طور که مطلع هستید آبیاری های تحت فشار جز بهترین نوع آبیاری در صنعت کشاورزی هستند.

لوله پلی اتیلن 4 اینچ اصفهان و لوله های آبیاری قطره ای پلی اتیلن در گروه لوله های ریپردار یا قطره چکان دسته بندی می شوند که می تواند آب را با فشار خیلی کم از خود خارج کنند و در پای گیاهان و محصولات کشاورزی خالی سازند.

این لوله‌ ها در کلاف های ۴۰۰ تا ۵۰۰ متری تولید می‌ شوند و وزن آن ها از ۵ تا ۲۱ کیلو گرم متفاوت است. این لوله ها در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و می‌ توانند در برابر اشعه های مادون قرمز و اشعه ماورابنفش بیشترین مقاومت را از خود به نمایش بگذارند.

مرکز فروش بهترین لوله آبیاری در تهران

مرکز فروش بهترین لوله آبیاری در تهران مرکز فروش لوله آبیاری با بهترین کیفیت در تهران در راستای رفع نیاز مشتریان دایر می باشد. همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم در تولید لوله های آبیاری از مواد اولیه متفاوت استفاده می‌ شود که بهترین مواد اولیه در این زمینه مواد پلی اتیلن هستند که می توانند لوله های با مقاومت بسیار بالا در برابر انواع عوامل جوی و هم چنین انواع کود های شیمیایی ایجاد نمایند.

لوله های آبیاری پلی اتیلن به نوع طراحی می‌ شوند که جریان آب به راحتی و بدون اصطحکاک در آن ها برقرار می شود زیرا سطح داخلی این لوله ها صاف است و امکان گرفتگی لجن و رسوب در آن ها وجود ندارد.

تماس با ما