جستجو کردن

تولید کننده لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر در ایران

لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر در فشار های ۱۰، ۶ و ۱۶ اتمسفر در طول کلاف های ۱۰۰ متری تولید می شود.

برای لوله های پلی اتیلن ۴۰ میلیمتر اتصالات جوشی پلی اتیلن تولید نشده است و از اتصالات پلی اتیلن دنده ای برای اتصال آن ها استفاده می کنند.

لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلفی تولید شده اند که اندازه های آنها را بر حسب میلیمتر مشخص می کنند که از 16 میلیمتر تا 1000 میلیمتر متنوع هستند.

تولید کننده لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر در ایران

کارایی لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

کارایی لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر از کاربردهای بهترین لوله پلی اتیلن سایز ۴۰ میلیمتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، در شبکه های گاز رسانی، در شبکه های زهکشی، انتقال آب های شور از جمله دریا، استفاده از لوله های پلی اتیلن ۴۰ میلیمتر در آبیاری های تحت فشار، استفاده در قفس های پرورش ماهی شناور، استفاده در آبیاری گلخانه ها و باغات، آبیاری قطره ای و بارانی و غلاف کابل های برق و فیبر نوری و همچنین از این لوله ها برای انتقال آب در زمین های کشاورزی کاربرد دارند.

این لوله ها بدون مهر استاندارد و با مهر استاندارد در گریدهای مختلف و با وزن و ضخامت های متفاوتی تولید می شود. لوله های پلی اتیلن سایز ۴۰ میلیمتر در انتقال فاضلاب خانگی بدون کاربرد هستند.

از مزایای این لوله مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت سایشی بسیار عالی، مقاومت مکانیکی مناسب در عین داشتن دانسیته کم، بهداشتی و غیر سمی بودن، فساد ناپذیری، طول عمر مطلوب، تنوع در سایز، قابلیت جابه جایی و حمل و نقل آسان، مقاومت بسیار عالی در مقابل زلزله، انعطاف پذیری بالا، مقاوم بودن در برابر اشعه مادون قرمز و اشعه ماوراءبنفش، زبری بسیار کم، مصون از زنگ زدگی، عایق صوتی، عایق الکتریکی، عایق حرارتی و قابلیت جوش پلاستیک را می توان نام برد.

صادرات بهترین لوله پلی اتیلن در کشور

صادرات بهترین لوله پلی اتیلن در کشور در ایران علاوه بر لوله های بتنی، فلزی، چدنی و غیره لوله های پلی اتیلنی نیز تولید می شوند و جنبه صادرات هم دارند و صادرات لوله پلی اتیلن برای کشور عزیزمان ایران ارزآور بوده و دارای ارزش اقتصادی است.

این لوله دارای دو نوع است تک لایه و دو جداره که هر کدام بین سایز ۱۶ الی ۲۰۰۰ میلیمتر ساخته می شوند. لوله پلی اتیلن سایز ۴۰ میلیمتر در کلاف های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ ساخته می شوند.

قیمت لوله پلی اتیلن به مواد اولیه، کیفیت و ضخامت آن بستگی دارد و لوله پلی اتیلن به خاطر سایزهای متفاوتی که دارد و همچنین مواد اولیه گوناگون دارای قیمت های مختلفی است. این محصول را می توان از فروشگاه های سطح شهر یا درب کارخانه های تولیدی آن ها خریداری کرد.

تماس با ما