جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن سایز 63 به صورت مستقیم

لوله پلی اتیلن سایز 63  یکی از مهم‌ترین لوله های مورد استفاده در صنعت آبیاری می باشد. بیشترین کاربرد این لوله در صنعت کشاورزی دیده می شود. خرید لوله پلی اتیلن در سایز های متنوع به صورت مستقیم امروزه از طریق روش های اینترنتی انجام می پذیرد.

خرید لوله پلی اتیلن سایز 63 به صورت مستقیم

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن سایز 63

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن سایز 63 لوله پلی اتیلن با سایز ۶۳ یکی از پرکاربرد ترین انواع لوله های پلی اتیلن است که می‌ تواند در صنعت آبیاری و هم چنین در صنعت فاضلاب مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ میلی متر را می توان در نمونه های استاندارد برای انتقال آب، زهکشی، کشاورزی و پروژه های راه سازی دید.  به عبارت ساده‌ تر لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ مورد استفاده در صنایع انتقال آب در کشاورزی و در صنعت پروژه های راه سازی و هم چنین برای غلاف کابل های برق در صنعت مخابرات و دوربین های مداربسته مورد توجه قرار می گیرد.

لوله پلی اتیلن ۶۳ در گروه لوله های پلی اتیلن با فشارهای بالاتر از ۵ اتمسفر به صورت کلافی تولید می‌ شود .طول کلاف این محصول به صورت ۱۰۰ متر است. این محصول به شکل شاخه های ۶ و ۱۲ متری تولید می شود و ضخامت آن در حوزه‌ های مختلف، متفاوت است.

مرکز تولید مستقیم انواع لوله پلی اتیلن

مرکز تولید مستقیم انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن به عنوان پرکاربرد ترین کالا در نمونه‌ های مختلفی تولید می شود. برای تولید لوله پلی اتیلن از مواد اولیه مختلف استفاده می‌ شود. در راستای این موضوع در زمان خرید انواع لوله پلی اتیلن در مرحله اول باید به نوع مواد اولیه و مهر استانداردی که بر روی این محصولات حک شده است توجه نمایید.

لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلفی طراحی می‌ شوند و این محصولات می‌ توانند در صنعت کشاورزی بیشترین کارآیی را از خود به نمایش بگذارند. در صنعت کشاورزی از لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلف معمولاً برای انتقال آب و زهکشی استفاده می شود.

برند هایی که در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن فعالیت دارند، تمام تلاش خود را به کار می‌ برند تا بتواند این محصولات را به کمک مواد اولیه با کیفیت طراحی نمایند. لوله پلی اتیلن در بازار دارای قیمت‌ های فروش متنوع است که قیمت متنوع این محصولات در راستای وزن و ضخامت های متفاوت این لوله ها دیده می شود.

البته عوامل و پارامترهای بسیار بیشتری در تعیین قیمت این لوله ها تاثیرگذار هستند که جدا از مشخصات فنی این محصولات می توان به نحوه خرید و فروش و عرضه مستقیم یا غیر مستقیم بودن این کالاهای اشاره کرد. به عبارت ساده تر می توان گفت لوله های پلی اتیلن در عرضه مستقیم و در خرید و فروش با میزان بیشتر می توانند دارای قیمت های  پایین‌تری باشند.

تماس با ما