جستجو کردن

خرید لوله آبیاری قطره ای با پایین ترین قیمت

یکی از مهم ترین وظایف یک کشاورز برای برداشت بهترین محصولات از زمین زراعی و باغبانی خود رساندن احتیاجات یک گیاه و یا یک درخت به آن است. این نیازها شامل کود مناسب و آبیاری مناسب می باشد. معمولا کشاورزان از آبیاری قطره ای برای رساندن آب کافی به درختان و نهالان خود استفاده می کنند. انتخاب لوله آبیاری قطره ای مناسب از مهم ترین انتخاب های یک کشاورز است که نیاز است علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد تا طول عمر بیشتر داشته باشد.

خرید لوله آبیاری قطره ای با پایین ترین قیمت

کاربرد های لوله آبیاری قطره ای

کاربرد های لوله آبیاری قطره ای آبیار قطره ای به روشی می گویند که در آن آب به مقدار کم و حدو یک تا ده لیتر در ساعت در نزدیکی گیاه تخیله می شود. این آبیاری که با حجم کم و به صورت آهسته و پیوسته ادامه دارد به آبیاری حجم کم نیز معروف است. از سری مزایای این آبیاری کاهش مصرف آب می باشد که در کشور کم آبی مانند ایران از بهترین روش ها برای آبیاری محسوب می شود.  لوله های آبیاری قطره توسط اتصالات به هم متصل می شوند و شبکه ای را می سازند که از آن برای آبیاری نهال و درختان و همچنین صیفی جات استفاده می شود.

از انواع لوله های آبیاری قطره ای برای گیاهان ردیفی مانند کاهو، کلم، فلفل و گیاهان زراعی مانند یونجه و حبوبات استفاده می شود. همچنین از این نوع آبیاری برای درختان میوه که فاصله زیادی از هم دارند بسیار مناسب بوده و در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود و مزایای فراوان این نوع آبیاری سبب شده تا در هر تاکستان و یا هر باغ میوه ای از انواع لوله آبیاری قطره ای استفاده شود.

 

قیمت روز انواع لوله آبیاری درجه یک صادراتی

قیمت روز انواع لوله آبیاری درجه یک صادراتی

لوله های آبیاری قطره ای با توجه به مزیت هایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. تولید کنندگان این محصول لوله های آبیاری قطره ای را در سایز و اندازه های متفاوتی تولید می کنند و در ساخت آن ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند تا محصولی با کیفیت مرغوب را روانه بازار نمایند. قیمت لوله آبیاری با توجه به برند، کیفیت و سایز آن ها متفاوت است.

برخی از شرکت های تولیدی علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی توانسته اند محصولاتی را تولید نمایند که به سایر کشورها صادر کنند. قیمت روز این محصول تحت تاثیر نوسانات بازار ممکن است متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت روز لوله های آبیاری قطره ای درجه یک می توان به مراکز فروش آن ها و همچنین فروشگاه های اینترنتی شرکت های تولید کننده مراجعه نمود.

تماس با ما