جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن 16 بار با قیمت مناسب

لوله پلی اتیلن 16 بار برای اینکه یک آبیاری خوب و استاندارد را انجام دهد تولید شده است. این نوع لوله در بین بیشتر مردم به عنوان یک لوله ای که تک جداره است شناخته شده می باشد.
این محصول در انواع سایز ها و انواع فشار های متفاوتی که برای کار آبیاری متناسب است و در بازار با یک قیمت مناسب عرضه می شود. این لوله ها می توانند فشار های مختلفی را تحمل کنند.
تحمل این

فشارها به مواد اولیه به کار رفته و ضخامت لوله نیز بستگی دارد.

خرید لوله پلی اتیلن 16 بار با قیمت مناسب

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 16 بار

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 16 بارلوله پلی اتیلن 16 بار با خاصیت های بسیار بی نظیر و خوبی که دارد بهترین نوع انتخاب برای آبیاری و کشاورزی و مسائل صنعتی دیگر می باشد. این محصول به دلیل این که کاربرد های بسیار فراوانی را دارد بسیاری از مردم با توجه به نیاز خود از آن استفاده می کنند.
این نوع از لوله ها در عین کیفیتی که دارا هستند این اطمینان را هم می دهند که بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهند. از جمله مشخصات این نوع لوله ها این است که بر خلاف ظاهر بزرگ و درشت آن دارای وزن سبکی می باشد.

منتقل کردن این نوع از محصول بسیار راحت و آسان می باشد. همچنین یکی دیگر از بارزترین مشخصه این لوله ها این است که این لوله ها در برابر محیط های اسیدی بسیار مقاوم است و آسیب پذیری بسیار کمی را دارا می باشد.

علاوه بر آن در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت بالایی را دارد. در نصب این نوع از لوله ها نیاز به اتصالات و پیچ نمی باشد و این محصول را می توان حتی در خاک هایی که صاف و هموار نباشد نصب کرد.
از جمله مشخصه دیگر این لوله این است که این لوله ها قیمت مناسبی دارند و ازان می باشند. زنگ زدگی و خوردگی در این نوع از لوله ها موجود نمی باشد. لوله های پلی اتیلن در برابر سرمای زیر صفر بسیار مقاوم می باشند و نمی شکند و ترک نمی خورد.
این لوله ها در برابر گرما و حرارت هم دارای عایق حرارتی می باشند.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن ارزان قیمت

مرکز فروش لوله پلی اتیلن ارزان قیمت فروش لوله پلی اتیلن در مرکز فروش با یک قیمت ارزان می باشد. برای خرید لوله های باکیفیت و مرغوب بهتر است از مرکز خرید آن تهیه نمایید تا در کنار داشتن یک کیفیت و مرغوبیت بالا یک خرید ارزان و به صرفه را هم داشته باشید.
قیمت لوله پلی اتیلن بسیار به صرفه است و این یک فرصت استثنایی برای خربداران می باشد تا بتوانند یک خرید عمده ای را با قیمت ارزان تهیه نمایید.

تماس با ما