جستجو کردن

کارخانه لوله پلی اتیلن 6 اینچ در همدان

لوله های سیاه رنگی که از نوعی پلیمر مصنوعی به نام پلی اتیلن و بدون هیچ گونه از افزودنی های دیگر مانند گرانول ساخته می‌شود لوله های پلی اتیلن نامیده می‌شوند. این لوله‌ها دارای کاربرد بسیار زیادی در صنعت لوله کشی شهری، دریایی، حفاری و کشاورزی می‌باشند.

کارخانجات واقع در شهر همدان با دارا بودن مدیرانی مجرب و متخصصین و همچنین سابقه ای طولانی اقدام به تولید لوله پلی اتیلن 6 اینچ و فروش آن به صورت حضوری و آنلاین می‌نمایند که سبب جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود شده است.

کارخانه لوله پلی اتیلن 6 اینچ در همدان

معرفی ضخامت های لوله پلی اتیلن 6 اینچ

معرفی ضخامت های لوله پلی اتیلن 6 اینچ
در این بخش سعی داریم به جهت بالا بردن آگاهی شما به معرفی لوله پلی اتیلن، ویژگی و ضخامت های آن بپردازیم تا شما قادر باشید با اطلاعات جامع اقدام به تصمیم گیری نمایید. لوله های پلی اتیلن در سایزهای متفاوت تولید می‌شوند که بر اساس اینچ، میلیمتر و سانتیمتر دسته بندی می‌شوند.

لوله های پلی اتیلن 6 اینچ یا 160 میلیمتر با توجه به تحمل فشارهای مختلف با ضخامت های متفاوتی تولید می‌شوند که در مصارف گوناگونی بویژه انتقال آب در ساختمان، زمین کشاورزی و گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای توضیح کامل انواع ضخامت های لوله پلی اتیلن 6 اینچ مثالی آورده شده است.

در ابتدا، لوله پلی اتیلن 6 اینچ 100 را که سبکترین و پرکاربردترین انواع می‌باشد را در نظر می‌گیریم. این سایز لوله‌ها با توجه به تحمل فشار 4، 5، 6، 8، 10، 12.5 و 16 بار به ترتیب با ضخامت های 4، 4.9، 6.2، 7.7، 9.5، 11.8 و 14.6 تولید می‌شوند. بنابراین، بهتر است در ابتدا با توجه به نیاز مصرفی خود لوله پلی اتیلن با ضخامت مناسب را انتخاب نمایید.
نحوه اتصال این لوله‌ها با هر ضخامتی بسیار آسان و به صورت جوش لب به لب و یا اتصال پیچ و مهره ای می‌باشد. همچنین جالب است بدانید که عملکرد این لوله‌ها در آب و هوای معتدل بسیار مناسب بوده و نیازمند کمترین مقدار تعمیرات و نگهداری می‌باشد.
لازم به ذکر است لوله های پلی اتیلن به دلیل دارا بودن مزایای زیاد سبب شده مورد توجه مهندسین قرار گیرند و جایگزین لوله های دیگر ازجمله لوله های فلزی و فولادی گردند. از مزایای آن می‌توان مقاومت شیمیایی عالی، انعطاف پذیری بسیار بالا، سازگاری با محیط زیست، مقاومت در برابر گرما و سرمای شدید، استحکام و دوام بالا و قابل حمل بودن را نام برد.

تولید عمده انواع لوله پلی اتیلن در همدان

تولید عمده انواع لوله پلی اتیلن در همدان

شرکت های زیادی با برند های مختلف در کشور بویژه در همدان با بهره گیری از مجهزترین ماشین آلات لوله پلی اتیلن عمده تولید کرده و در نمایندگی های مربوطه به صورت عمده و خرده با بهترین قیمت به فروش می‌رساند.
لازم به ذکر است که قیمت این لوله‌ها با توجه به اینکه نفت ماده تشکیل دهنده آن است با نوسانات ارز، قیمت جهانی نفت و خلوص مواد اولیه در بازار متغیر می‌باشد و بهتر است برای اطلاع از قیمت روز با کارشناسان نمایندگی های موجود تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما