جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن 6 بار

لوله پلی اتیلن 6 بار را می توانید از فروشگاه ما با بالاترین کیفیت خریداری کنید. همانطور که می دانید لوله های پلی اتیلن را بر اساس میزان تحمل فشار تقسیم بندی می کنند. در این نمایندگی می توانید لوله پلی اتیلن را از 4 بار تا 16 بار مشاهده کنید. اگر قصد خرید دارید می توانید با مشورت کردن، بهترین نوع لوله را که متناسب با کارتان است، سفارش دهید. لوله پلی اتیلن 6 بار بیشتر جهت آبرسانی و در طرح های آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات لوله پلی اتیلن سایز 50 میلیمتر در کشاورزی چگونه کاربری را دارد که ما در اینجا به بخشی از آن پرداختیم.

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن 6 بار

مقاومت لوله پلی اتیلن 6 بار

مقاومت لوله پلی اتیلن 6 بار

لوله های پلی اتیلن 6 بار از خانواده ترموپلاست ها هستند که امروزه کاربردهای زیادی پیدا کرده اند. این نوع لوله ها به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر رطوبت، سایش و ضربه دارند بسیار محبوبند. مقاومت لوله 6 بار در برابر مواد شیمیایی بسیار بالاست. بسیار منعطف بوده و با بسیاری از اتصالات به راحتی ترکیب می شود. این نوع لوله کاربردهای متعددی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهد شد.برای آبیاری قطره ای از لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 در چه مواردی استفاده می شود.

  • انتقال فاضلاب شهری
  • آبیاری گیاهان به صورت قطره ای و یا بارانی
  • آبیاری باغچه ها و باغات
  • انتقال آب شرب شهری و روستایی

مقاومت لوله 6 باری که از پلی اتیلن HDPE ساخته شده است به مراتب بیشتر از انواع مشابه بوده و از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این لوله های پلی اتیلن 6 بار کمترین میزان آلودگی را برای محیط زیست دارد. به گونه ای که می توان با بازیافت، آن را برای چند بار مورد استفاده قرار داد.

به یاد داشته باشید در زمان خرید لوله پلی اتیلن 6 باری را انتخاب کنید که کیفیت مواد اولیه آن از طرف استاندارد تایید شده باشد.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 6 بار

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 6 بار

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 6 بار با توجه به استاندارد بودن لوله، نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید، هزینه های حمل و نقل و خلوص مواد اولیه کاملا متفاوت بوده و خریداران می توانند قیمت روز این محصول را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی بپرسند. در ماه های اخیر به دلیل گرانی مواد اولیه و بی ثباتی نرخ ارز، قیمت این لوله ها رشد چند برابری داشته است.

اگر خریدار لوله های پلی اتیلن 6 بار هستید و می خواهید آن را با قیمت مناسبتر خریداری کنید، بهتر است درخواست خود را به صورت عمده و در حجم بالا ثبت کنید. خرید به صورت عمده صرفه اقتصادی دارد و می توان با هزینه کمتر، تعداد بیشتری از این لوله ها را خریداری نمود.

این نوع از لوله ها به دلیل کاربردهای وسیعی که دارند، بسیار پرفروش اند و قیمت آن بر اساس میزان سفارش مشتری ممکنست تغییر نماید.

تماس با ما