جستجو کردن

شرکت تولید لوله پلی اتیلن نرم

لوله پلی اتیلن نرم یک ماده پلاستیکی است که در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و از زنجیره ای طولانی از اتم های کربن با دو اتم هیدروژن متصل به هر اتم کربن تشکیل شده است.پلی اتیلن بالاترین حجم پلاستیک موجود در جهان است که امروزه از اتیلن تولید می شود. با استفاده از فرآیندهای مختلف ساخت، انواع مختلف کاتالیزور و comonomer، طیف گسترده ای از هموپلیمرهای اتیلن و کوپلیمرها تولید می شوند. این ماده انواع مختلفی دارد که مواد مختلفی نیز از آن ها تولید می شود. برای مثال لوله پلی اتیلن نرم. لوله ها یکی از فراورده های پلی اتیلن نرم می باشند، که یکی از انواع خاص پلی اتیلن است.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن نرم

کاربرد لوله پلی اتیلن نرم چیست؟

کاربرد لوله پلی اتیلن نرم چیست؟ لوله اتیلن کاربرد های متفاوتی دارند. کاربرد لوله نرم زیاد است.

سیستم های لوله گذاری پلی اتیلن (HDPE) برای بسیاری از برنامه ها در دسترس هستند، برای تهیه ترانسفورماتور استاندارد، لوله های محافظ سیم برق، لوله های انتقال نفت، خطوط لوله فاضلاب و خطوط لوله گاز.

لوله پلیکا تهران این اماکن را می دهد که نصب سیستم های HDPE بسیار راحت نموده  و از هزینه های تعمیر و نگهداری به صورت طولانی مدت جلوگیری می کنند.

توانایی ساخت و شکل پذیری فوق العاده، به تولید کنندگان این امکان را می دهد که برای کاربردهای خاص مانند پلاستیک های بسته بندی، ظروف سفت و سخت، لوله ها و رزین ها این ماده را به کار ببرند.

لوله HDPE بسیار بادوام و انعطاف پذیر است و می تواند در دمای کمتر از 20 درجه سانتیگراد خم شود. این در مقایسه با سیستم های لوله ای مختلف عالی است! به دلیل مقاومت در برابر ضربه و انعطاف پذیری بالای لوله HDPE، از آن برای نصب در زمین های سخت و در مناطق زلزله خیز استفاده می شود.

از آنجا که HDPE از هدایت حرارتی بسیار پایینی برخوردار است، می تواند به عنوان یک محافظ برای انواع کابل های برق و ارتباطات استفاده شود.

برخی مزایای لوله های پلی اتیلن:

  • اتصال لوله ها و اتصالات بسیار سریعتر از سایر لوله ها است
  • سطح نصب نیازی به جوشکاری ندارد
  • سبک بوده و نصب آسانی دارد
  • در مقایسه با دیگر لوله ها از قطر خارجی کمتری برخوردار است و به راحتی حمل می شود
  • مقاومت زیادی در برابر مواد شیمیایی دارد
  • مقاومت در برابر خوردگی دارد
  • خاصیت انعطاف پذیری دارد
  • مقاومت عالی در مقابل ضربات و فشار های خاکی و زمینی
  • اتصال ضد آب و بدون نشت
  • مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید
  • هزینه تعمیر و نگهداری کم

استحکام و مقاومت در برابر مواد شیمیایی پلی اتیلن و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و وزن کم باعث شده است تا در سیستم های لوله کشی مایع و گاز مقرون به صرفه باشند.

لوله اتصالات پلیکا سمنان از جمله لوله هایی است که مقاومت آن در برابر سرما و گرما بسیار زیاد بوده و همچنین نصب آن نیز بسیار آسان و سریع انجام می شود.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن نرم در نمایندگی

قیمت فروش لوله پلی اتیلن نرم در نمایندگی مجموعه ما اقدام به فروش لوله پلی اتیلن با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما