جستجو کردن

قیمت فروش لوله 160 پلی اتیلن در تهران

لوله 160 پلی اتیلن از لوله های مورد استفاده و معمول در حوزه کشاورزی و آبیاری به شمار آمده و البته کاربردهای وسیعی را در بخش های دیگری غیر از این نیز به خود اختصاص داده است. این لوله بسته به اینکه از چه نوع مواد اولیه ای حاصل آمده و یا در شاخه های چند متری عرضه گردد؛ قیمت های فروش مختلفی را به خود اختصاص خواهد داد.

قیمت فروش لوله 160 پلی اتیلن در تهران

انواع لوله 160 پلی اتیلن

انواع لوله 160 پلی اتیلن لوله 160 پلی اتیلن را می توان به عنوان یکی از لوله های فرعی در آبیاری معرفی کرد که به کمک آن آب لازم را به انواع زمین های کشاورزی، باغ و گلخانه می رسانند.
این لوله ها از کارکردی بهینه برخوردار بوده و در نتیجه بهترین شکل از آبیاری را به انجام خواهند رساند.


البته همانطور که در بخش اول گفته شد؛ از این لوله ها علاوه بر آبیاری کشاورزی، برای مصارف دیگر نیز استفاده می نمایند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است این لوله ها که 6 اینچ هستند؛ در شاخه های 6 و 12 متری عرضه گشته و اگر بخواهیم به انواع لوله 160 پلی اتیلن اشاره کنیم؛ شامل نمونه های متنوعی از قبیل این موارد خواهند شد:

  1. لوله پلی اتیلن 160 فاضلابی: لوله مورد نظر از فشارهای کاری مختلف مانند 4 و 5 اتمسفر برخوردار بوده و بیشترین سایز ممکن نسبت به لوله های پلی اتیلن دیگر را داراست؛ از موارد استفاده آن نیز می توان گفت که در داخل ساختمان و کانال های آب بدون فشار در زمین کشاورزی، کاربردی واقع شده است.
  2. لوله پلی اتیلن 160 کابلی: فشار کاری آن برابر با 6 اتمسفر بوده و همراه با مهر استاندارد یا بدون آن نیز عرضه می گردد.
  3. لوله پلی اتیلن 160 فشار قوی: با فشار کاری 6، 10 و 16 همراه بوده و مجهز به نشان استاندارد میباشد؛ قابل ذکر است که این لوله را لزوماً از مواد درجه یک می سازند.

کارخانه تولید لوله 160 پلی اتیلن

کارخانه تولید لوله 160 پلی اتیلن همانطور که تا به اینجا دریافتید؛ لوله پلی اتیلن 160 که از سایز بزرگی برخوردار می باشد؛ از مهم ترین و پر استفاده لوله هایی است که در حوزه های مختلف، مفید و موثر واقع شده است؛ بدون وجود این لوله، کار بسیاری از صنایع، بخصوص صنایع کشاورزی لنگ مانده و در نتیجه فرآیندهای آبیاری با مشکل مواجه خواهند شد.

این موضوع نشان از اهمیت بالای این لوله ها داشته و در نتیجه باعث عرضه بیش از پیش آن توسط کارخانجات تولیدی متعدد در کشور شده است.
هر یک از کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن، این مدل از لوله را به منظور تامین هرچه بهتر و سریع تر نیاز صنایعی که به آن نیازمند می باشند؛ تولید کرده و ذر نتیجه آن را در معرض ارائه با بهترین مشخصات کمی و کیفی قرار داده اند.

 

تماس با ما