جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلی اتیلن سایز 200

لوله های پلی اتیلن در زمره با کیفیت ترین و درجه یک ترین انواع لوله طبقه بندی می شوند که می توان از آنها برای صنعت کشاورزی استفاده کرد. این نوع لوله سایزبندی مختلفی دارد که از کارآمد ترین آنها می توان به لوله های سایز 200 اشاره کرد. قیمت فروش لوله پلی اتیلن سایز 200 در کشور با توجه به فاکتور های مختلفی تعیین می شود که از جمله این عوامل می توان به شیوه تولید آن اشاره کرد.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن سایز 200

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 200

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 200 لوله سایز 200 به لوله هایی از جنس پلی اتیلن گفته می شود که از آنها به عنوان لوله های فرعی استفاده می گردد. این نوع لوله به دلیل سایز مناسب خود قابلیت استفاده در مکان های گوناگون را دارد و بسیار کم حجم است. برای نگه داری این محصول نیاز به فضای بسیار کمی در انبار است که این ویژگی یکی از مهمترین مزیت های استفاده از آن محسوب می گردد.

لوله های پلی اتیلنی سایز 200 به دلیل اندازه خود قابلیت نصب در عمق خاک را دارند و مانع از فرسایش خام خواهند شد. این محصولات مجهز به روکش های پی وی سی هستند و در برابر کود های شیمیایی مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهند. این محصول ارزشمند موارد استفاده گوناگونی دارد که مهمترین کاربرد لوله پلی اتیلن در موارد زیر می باشد:

  • انتقال آب به صورت معمولی
  • سیستم های آبیاری قطره ای
  • سیستم های آبیاری تحت فشار
  • سیستم های آبیاری سنتز پیوت
  • سیستم آبیاری بارانی
  • سیستم های آبیاری به شیوه رول لاین

در هر یک از این روش ها می توان از این محصول کارآمد برای آبیاری محصولات کشاورزی استفاده کرد. میزان مصرف آب در این لوله بسیار کم و مقرون به صرفه است و نقش مهمی در حفظ محیط زیست خواهد داشت.

عرضه کننده لوله پلی اتیلن سایز 200 با کیفیت

عرضه کننده لوله پلی اتیلن سایز 200 با کیفیت عرضه کننده لوله های با کیفیت و درجه یک پلی اتیلنی این محصولات را در سایز های گوناگون در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهند. سایز 200 این کالا بیشترین میزان عرضه و توزیع را در بازار دارد و مهمترین دلیل آن نیز افزایش تقاضا برای سفارش و خرید آن می باشد.

قیمت عرضه این کالای کاربردی و مهم به شیوه پخش آن در بازار بستگی دارد. برای مثال در پخش مستقیم افراد می توانند این نوع لوله را با منصفانه ترین قیمت تهیه کنند. این سایت به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین فروشگاه های عرضه کننده این محصول در کشور بهترین نمونه های این لوله را به قیمت تولید در دسترس مشتریان و سفارش دهندگان ارجمند قرار می دهد.

تماس با ما