جستجو کردن

قیمت خرید لوله پلی اتیلن به صورت شاخه ای

لوله‌های پلی اتیلنی پرکاربردترین لوله‌‌ها در جهان بوده و روز به روز بر تعداد مصرف کنندگان آن‌ها افزوده می‌شود. 

یکی از انواع پرمصرف آن لوله پلی اتیلن شاخه ای است. 

بیشتر بخوانید: لوله پلاستیکی

در ادامه با ما همراه شوید تا درباره این نوع لوله و انواع آن و همچنین نحوه قیمت گذاری و خرید آن اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

 

قیمت خرید لوله پلی اتیلن به صورت شاخه ای

انواع لوله پلی اتیلن شاخه ای

انواع لوله پلی اتیلن شاخه ای

این نوع لوله‌‌ها همان طور که از اسم‌شان مشخص است از مونومرهای اتیلن ساخته شده‌اند که از کربن و هیدروژن به دست می‌آیند. به عبارتی می‌توان گفت که ماده اولیه خام تهیه آن‌ها از نفت خام است. 

منظور از پلی اتیلن‌های شاخه‌ای، پلی اتیلن‌های دارای حلقه است که باعث شده سراسر لوله به شکل بند بند دیده شود.

انواع لوله پلی اتیلن شاخه‌ای به دو نوع تک جداره و دو جدار تقسیم بندی می‌شود. 

نوع تک جداره بیشتر در امور کشاورزی و آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به قطری که دارد، می‌تواند فشارهای مختلفی را تحمل کند. 

نوع دوجداره این لوله‌‌ها در لوله‌کشی‌های شهری برای فاضلاب‌ها، انتقال آب شرب و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع لوله‌‌ها فشار وجود ندارد و به شکل ثقلی طراحی شده‌اند تا جریان بدون فشار برقرار شود. 

بیشتر بخوانید: لوله پلی پروپلین

از دلایل اینکه این نوع لوله‌‌ها بسیار پر مصرف شده‌اند، میتوان به مقاومت بی‌نظیر آن‌ها در برابر ضربه اشاره کرد. از آن‌ جایی که از آن‌ها در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود باید مقاومت بالایی داشته باشند تا بتوان از آن حتی در زیر زمین‌ها نیز استفاده کرد و همچنین در برابر خوردگی نیز دارای استحکام بالایی هستند. 

دلیل دوم وزن سبک‌تر آن است. در گذشته که از لوله‌های بتنی استفاده می‌شد‌، به دلیل وزن سنگینی که داشتند، حمل آن‌ها بسیار سخت بوده و همچنین نصب آن‌ها نیز زمان‌بر بود. اما با ظهور نسل جدید لوله‌ها از جنس پلی اتیلن این مشکلات دیگر وجود ندارد و به دلیل وزن سبک، حمل و نصب آن‌ها آسان‌تر شده است. 

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن شاخه ای

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن شاخه ای

با توجه به افزایش تقاضاها برای تولید لوله‌های پلی اتیلنی شاخه‌ای، میزان تولید و عرضه لوله شاخه ای پلی اتیلن افزایش چشمگیری داشته است. 

با توجه به اینکه ماده اولیه این نوع لوله‌‌ها از نفت خام است، قیمت ارزان‌تری نسبت به انواع دیگر دارند و به این ترتیب مصرف آن بسیار مقرون به صرفه است. 

بیشتر بخوانید: لوله پلیکا

متقاضیان گرامی می‌توانند جهت خرید انواع لوله پلی اتیلن شاخه ای با کیفیت بالا و به قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

تماس با ما