جستجو کردن

ارائه کننده نوار آبیاری خارجی در کشور

ارائه نوار آبیاری خارجی در جهت مصارف مختلف به خصوص در صنعت کشاورزی انجام می شود. در صنعت کشاورزی در جهت هدایت کردن مسیر آب به سمت آبیاری محصولات و جلوگیری از هدر رفتن مقادیر زیادی از منابع طبیعی از این نوارها استفاده می گردد. نوار آبیاری خارجی باید به گونه ‌ای تولید و طراحی شده باشد که بتواند در سالیان متمادی برای افراد خدمت ‌رسانی کند و نیازی نباشد که پس از طی مدت زمان کوتاه استفاده، نسبت به تغییر و تعویض آن اقدام نمود. چون این نوارهای آبیاری خارجی از زیر زمین معمولاً رد می‌شود و اگر افراد بخواهند پس از مدت زمان کوتاه آن را تعویض کنند، قطعاً متحمل ضرر مالی و صرف انرژی خیلی زیادی خواهند شد.

ارائه کننده نوار آبیاری خارجی در کشور

استحکام و دوام نوار آبیاری خارجی

استحکام و دوام نوار آبیاری خارجی استحکام و دوام نوار آبیاری خارجی باید به گونه ‌ای باشد که در درجه اول از مقاومت زیادی برخوردار باشند و در وهله بعدی از انعطاف پذیری به نسبت مناسبی نیز بهره ببرند.

زیرا این منعطف بودن باعث می شود تا مسیر آب در مدت زمان کمتر و با کیفیت بهتر و صد البته با هدر رفت کمتر انجام شود و هم باعث آبیاری صحیح محصولات کشاورزی گردد و هم در منابع مالی و ملی کشور صرفه جویی بسیار خوبی انجام شود و گیاهان نیز زود تر از حالت عادی به مرحله برداشت برسند.

به همین دلیل است که امروزه در جهت تولید انواع نوار آبیاری خارجی از جنس پلی اتیلن استفاده می شود. چون پلی اتیلن هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم می ‌تواند انعطاف خیلی خوبی ایجاد کند.

واردکننده انواع نوار آبیاری خارجی

واردکننده انواع نوار آبیاری خارجی انواع نوار خارجی موجود در کشور ما به دو دستی تولید داخل و وارداتی دسته بندی می شوند که از هر دو مدل نیز استفاده فراوانی انجام می ‌گردد. واردکنندگان نوار آبیاری خارجی سعی می کنند تا از بهترین کشورها بهترین نوار آبیاری را به بازار ما وارد نمایند تا بتوانند صنایع مختلف کشور را چند گام رو به جلو هدایت کنند.

در حال حاضر کشور ایتالیا و آلمان در زمینه تولیدات انواع انواع نوار آبیاری خارجی به رشد شکوفایی بسیار ایده آلی رسیده اند و بازار اقصی نقاط جهان را تحت سیطره خود قرار داده اند.

البته لازم به ذکر است که امروزه در کشور ما نیز تولیدات نوار آبیاری با رشد و شکوفایی خوبی همراه شده و حتی شاهد این هم این امر هستیم که بعضی بازار بعضی از کشورهای همسایه نیز تحت پوشش بعضی از نوارهای آبیاری ایرانی قرار گرفته و از این جهت، سود مالی خوبی به کشور ما وارد شده است.

تماس با ما