جستجو کردن

ارائه نوار آبیاری ارزان قیمت در بازار

نوار‌های آبیاری همان طور که از اسم‌شان برمی‌آید، جهت آبیاری مزارع استفاده می‌شود و به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارند، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع نوار، مشخصات آن و نحوه تهیه نوار آبیاری ارزان، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

ارائه نوار آبیاری ارزان قیمت در بازار

مشخصات فنی نوار آبیاری چیست؟

مشخصات فنی نوار آبیاری چیست؟ در گذشته سیستم آبیاری به این شکل بود که یا توسط گالن‌ها و یا فواره‌ها به محصولات زراعی آب می‌رساندند که این شیوه نه تنها باعث مصرف بی‌رویه آب می‌شد، بلکه مشکلاتی را نیز برای محصولات در پی داشت که از جمله آن‌ها رویش بیش از حد علف‌های هرز و همچنین از بین رفتن محصولات کشاورزی بود.

تا اینکه حدود پنجاه سال پیش نوارهای آبیاری به وجود آمدند و کشاورزان تشویق شدند که از سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده کنند.

از جمله مشخصات فنی نوار آبیاری جنس نرم و در عین حال مقاوم آن است.

این نوار از جنس پلی اتیلن است.

احتمالا با شنیدن نام پلی اتیلن یاد لوله‌های سخت و سفت افتادید، اما روش تهیه این نوارها به گونه‌ای است که نه تنها سفت نیست، بلکه بسیار منعطف بوده و در برابر کشش و فشار مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

از دیگر مشخصه‌های آن فواصل قطره چکان‌ها هستند که می‌توانند ۳۰ ،۵۰ و ٧٠ باشند.

منظور از این فواصل این است که برای مثال در طول نوار آبیاری در هر سی سانتیش یک قطره چکان وجود دارد و خریدار با توجه به نحوه کشت محصولاتش می‌تواند آن را انتخاب نماید.

این نوارها دارای ضخامت بسیار اندک از ۰.۱ تا ۰.۷ میلی متر هستند، که این باعث می‌شود نوارها وزن سبکی داشته باشند و به راحتی بتوان آن‌ها حمل و در جای خود نصب کرد.

در نوارها به صورت کلاف‌های نواری بزرگ عرضه می‌شوند که ضخامت این کلاف‌ها می‌تواند بین پنج الی ده سانتی متر باشد.

فروش عمده نوار آبیاری ارزان در کشور

فروش عمده نوار آبیاری ارزان در کشور با توجه به اینکه این روزها مسئله کمبود آب جدی است، اکثر کشاورزان سعی می‌کنند که از آبیاری قطره‌ای استفاده کنند و به این ترتیب میزان تقاضا برای تولید نوارهای آبیاری بسیار افزایش یافته است و فروش نوار آبیاری بیشتر شده است.

در صورتی که این نوارها به شکل عمده خریداری شوند، یعنی مقدار زیادی از این محصول به شکل یک‌جا سفارش داده شود، قیمت خرید آن ارزان‌تر خواهد بود و به سود خریدار است.

مشتریان گرامی می‌توانند جهت خرید عمده نوارهای آبیاری به قیمت مناسب و ارزان، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

تماس با ما