جستجو کردن

تولیدکننده نوار تیپ ۲۰ سانتی درایران

در ایران تولید نوار تیپ ۲۰ سانتی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. تولید نوار تیپ ها طبق اصول و استاندارد های جهانی انجام می شود تا در زمان مصرف رضایت مشتریان را رقم بزند. این تولید کننده ایرانی با استفاده از بهترین مواد خام مصرفی از جمله پلی اتیلن و به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها نوار ها را تولید می کند از این رو کیفیت بالا و کارایی فوق العاده ای دارد. با تولید این محصول بسیاری از مشکلات کشاورزان و باغداران برای آبیاری ها از بین رفته است. بالا رفتن میزان مصرف و عرضه این نوار ها باعث شده تا تولیدات به حجم انبوه برسد.

تولیدکننده نوار تیپ ۲۰ سانتی درایران

ویژگی نوار تیپ ۲۰ سانتی

ویژگی نوار تیپ ۲۰ سانتی با استفاده از نوار تیپ های 20 سانتی می توام به بهترین نحوه ممکن گیاهان ردیفی را آبیاری نمود و در مصرف آب صرفه جویی کرد. نوار تیپ ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که از این ویژگی ها می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبک
  • حمل راحت
  • نصب آسان
  • کاربرد عالی
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید

ویژگی های بارز و مزیت های فراوانی که در این نوار ها نهفته است باعث شده تا هر روزه به تعداد مصرف کنندگان آن افزوده شود. قابلیت انعطاف پذیری بالای این نوار ها باعث شده تا محیط کمی را تصرف کنند و فقط زمان ورود آب باز شوند. این نوار در فواصل 20 سانتی خود قطره چکان هایی دارد که به کمک آنها آبیاری را انجام می دهد. با اطلاع از ویژگی نوار تیپ ها می توان بهترین نمونه ها را انتخاب کرد و تهیه نمود.

صادرات نوار تیپ ۲۰ سانتی به خارج

صادرات نوار تیپ ۲۰ سانتی به خارج بالا بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت نوار تیپ های ایرانی باعث شده تا کشور های زیادی خواهان آنها شوند که این امر زمینه صادرات آنها را فراهم می کند. صادرات نوار 20 سانتی آبیاری به خارج از کشور با تناژ بالا انجام می شود. صادرات این محصول کمک شایانی به تولید کنندگان برتر کرده است زیرا از این طریق می توانند هم پیشرفت کنند و هم برند خود را جهانی نمایند.

صادرات نوار ها نه تنها باعث ایجاد اشتغال برای جوانان می شود بلکه سود کلانی را برای تولید کنندگان و بازرگانان به ارمغان می آورد که این امر اقتصاد کشور را هم دچار رونق می کند. شرکت های بازرگانی در امر صادرات و واردات نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند آنها بهترین و با کیفیت ترین و برترین برند ها را برای صادرات مهیا می نمایند تا بتوانند اعتماد مشتریان را به دست بیاورند.

تماس با ما