جستجو کردن

عرضه کننده لوله پلی اتیلن چهار اینچ

از پلی اتیلن که نوعی پلیمر محسوب می گردد، در امور مختلف استفاده می نمایند. از این پلاستیک، لوله ها را می سازند که امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده اند. یکی از پرمصرف ترین نوع آنان لوله پلی اتیلن رام پلاست و لوله پلی اتیلن چهار اینچ می باشد که عرضه کننده محصول در برندها و به صورت تضمینی در دسترس مصرف کننده قرار می دهد.

 

 

عرضه کننده لوله پلی اتیلن چهار اینچ

مواداولیه درساخت لوله پلی اتیلن چهار اینچ

مواداولیه درساخت لوله پلی اتیلن چهار اینچ اگر بخواهیم مواد اولیه در ساخت لوله پلی اتیلن چهار اینچ را توضیح دهیم، می توانیم آنان را به چند دسته تقسیم بندی نماییم. باید بگوییم که این محصولات را شرکت های متعددی در ایران تولید می کنند. آنان کالای شان را با در نظر داشت استانداردهای مختلفی می سازند. اما مواد اولیه پلی اتیلن عبارتند از:

  • PE63: استفاده از این ماده تقریباً منسوخ شده می باشد. هم اکنون تنها مصرف آن، ساخت لوله های فاضلابی است.
  • PE80: بکارگیری از این ماده سبب شده تا لوله ها سبک تر شوند ضخامت شان نیز کمتر گردد. آنان مقاومت بالایی هم دارند.
  • PE100: نوع جدید مواد اولیه پلی اتیلن است که وزن لوله ها را به شدت کاهش داده است.

این مواد اولیه را هم اکنون شرکت های داخلی می سازند و در دسترس کارخانه جات تولیدی لوله قرار می دهند. روی هم رفته، پلی اتیلن ها لوله های بسیار مقاوم می باشند و به همین علت است که شاهد استفاده زیادی آن در صنایع بسیار متنوعی هستیم.

گفتنی است که این لوله ها، ضد سایش، مقاوم در برابر سرما و گرما، مواد شیمیایی و سایر عوامل دیگری اند. آنان انعطاف پذیری بالایی داشته و از جانبی، عمر طولانی ای دارند.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن چهار اینچ در ایران

شرکت تولید لوله پلی اتیلن چهار اینچ در ایران در ایران، شرکت تولید فوم لوله آب و  لوله پلی اتیلن چهار اینچ، محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه متفاوتی می سازد که پیش از این به آن اشاره کردیم. این نوع از لوله که به 12 سانتی متری و 110 میلیمتری نیز نام آشنا است، موارد مصرف متعددی در صنایع مختلفی دارد که از آن جمله می شود به کشاورزی اشاره نمود.

خواص منحصر به فردی که پلی اتیلن ها دارا هستند، باعث شده تا به وفور از لوله های آن در امور گوناگونی کار بگیریند. امروزه این محصولات جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی و بتنی شده اند. آنان به خوبی از هدر رفت سیالات و خطرات ناشی از آن جلوگیری می نمایند.

در هر حال، تولیدلوله چهار اینچ پلی اتیلن را شرکت، بر اساس استانداردهای مختلفی می سازند. بهترین تولیدی ها، کالای خود را قبل از وارد کردن به بازار، از نظر کیفی بررسی می کنند و به این صورت، به دست مصرف کننده، نوع اعلاء لوله می رسد.

تماس با ما