جستجو کردن

عرضه کننده نوار تیپ ارزان قیمت

یکی از نوارهای مورد نیاز برای آبیاری قطره ای که با بیشترین بازدهی همراه بوده است؛ نوار تیپ می باشد. با استفاده از این نوار، می توان آب کافی را به انواع گیاهان و محصولات کشاورزی ای که به صورت ردیفی کاشته شده اند را رساند. اهمیت و کاربرد زیاد نوار مورد نظر در حوزه کشاورزی باعث عرضه فراوان آن توسط بهترین عرضه کننده این گروه از محصولات شده و آنها را به صورت نوار تیپ ارزان قیمت در دسترس قرار داده است.

عرضه کننده نوار تیپ ارزان قیمت

استاندارد های نوار تیپ چیست؟

استاندارد های نوار تیپ چیست؟ نوار تیپ را می توان از لوله های پلیمری یکسره به حساب آورد که منجر به آبیاری موثر انواع اقلام کشاورزی مانند گندم، ذرت، حبوبات، فلفل، کاهو و سایر نمونه های متنوع دیگر شده و خروج قطره ای آب را امکانپذیر می نماید.
روش آبیاری ای که با استفاده از این نوارها صورت می گیرد؛ به آبیاری نواری معروف بوده و نوار تیپ منجر به رساندن آب، پای گیاه خواهد شد.

حال موضوعی که در رابطه با این محصول می خواهیم بدانیم؛ این است که استاندارد نوار تیپ چیست؟ برای کسب اطلاع از این موضوع، لازم است گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  1. منظور از استانداردهای نوار تیپ، یک سری مشخصات است که باید در این محصول وجود داشته باشد تا بتوان انتظار یک محصول ایده آل با عملکرد مناسب را داشت؛ حال یکی از استانداردهای مربوط به آن ضخامت است که باید در حدود 175 میکرون باشد.
  2. وزن نوار تیپ با توجه به ضخامت آن چیزی حدود 10/6 کیلوگرم تا 11/5 کیلوگرم می باشد؛ در واقع این وزن ها نشان می دهند که نوار تیپ از ضخامت استانداردی برخوردار است.
  3. قطر استاندارد این نوار نیز بین 16/5 تا 17 میلیمتر می باشد؛ دقیقاً با همین میزان قطر است که انواع اتصالات به خوبی جا می خورند.
  4. همچنین نشان استاندارد نیز از دیگر مشخصات یک نوار تیپ ایده آل است.

فروشنده نوار تیپ ارزان در بازار

فروشنده نوار تیپ ارزان در بازار اگر به دنبال نوار تیپ با کیفیت و استاندارد می گردید؛ اگر می خواهید این محصول را با قیمتی مناسب مورد تهیه و خریداری قرار دهید؛ کافی است سراغ آن را از فروشنده نوار ارزان بگیرید؛ لازم به ذکر است تعدادی از این فروشندگان در مرکز پیش رو فعالیت داشته و بنابراین توسط آنها می توانید نیازهای خود را برطرف نمایید.

این مرکز که حالا از بهترین مجموعه های فروش انواع تجهیزات آبیاری کشاورزی از جمله نوار تیپ به شمار می رود؛ با فروش عمده و مستقیم محصولات خود، این امکان عالی را در اختیار شما خریداران محترم قرار داده برای اینکه بتوانید به نوار تیپ هایی مطابق با انتظاراتتان دست پیدا کنید.
یعنی از این طریق، نه تنها نوار تیپ ارزان را تهیه خواهید کرد؛ بلکه می توانید آن را با کیفیت و استانداردهای تایید شده نیز دریافت نمایید.

تماس با ما