جستجو کردن

قیمت فروش نوار تیپ ایرانی درخارج

این روزها با کمبود آب در کشور استفاده صحیح و بهینه از این مایه حیات بخش در بسیاری از سازمان ها و صنایع در دستور کار قرار گرفته است و در صنعت کشاورزی نیز با تولید نوار تیپ و استفاده از آن در زمین های کشاورزی کمک بزرگی به صرفه جویی در مصرف آب می شود و قیمت نوار تیپ ایرانی با توجه به کیفیت و کارایی و عملکرد مطلوبی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت فروش نوار تیپ ایرانی درخارج

ضخامت نوار تیپ ایرانی

ضخامت نوار تیپ ایرانی نوار تیپ آبیاری با ضخامت های مختلفی تولید می شود که یکی از پرمصرف ترین انواع آن ضخامت 175 الی 200 میکرون بوده و با فواصل 10 الی 20 سانتی متر می باشد. برای گیاهانی که به صورت ردیفی کاشته می شوند از نوار تیپ استفاده می کنند و این وسیله یک لوله پلیمری بوده که در فواصل مشخصی دارای محلی برای خروج قطره ای آب است.

نوار تیپ در دو نوع درز دار و پلاک دار تولید می شود. نوار تیپ پلاک دار قطره چکانی است ولی نوع درز دار آن مسیری زیگزاگ شکل دارد و قطرات آب از طریق درزهای آن خارج می گردد و از نظر فاصله قطره چکان ها و ضخامت، نوار تیپ به صورت متنوع تولید می شود.

استفاده از این وسیله در آبیاری دارای مزیت های فراوانی است که عبارتند از: باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. موجب افزایش بازدهی محصول شده و نصب ساده و آسانی دارد و موجب کاهش مصرف سموم شده همچنین باعث کاهش علف های هرز می شود و از فرسایش خاک نیز پیشگیری می کند.

صادرات انواع نوار تیپ ایرانی

صادرات انواع نوار تیپ ایرانی صادرات انواع نوار تیپ ایرانی به بسیاری از کشورهای جهان توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود. در حال حاضر انواع نوار تیپ آبیاری در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین متریال و طبق استانداردهای لازم و توسط تکنولوژی مدرن تولید می شود که به دلیل مرغوبیت بسیاری از کشورهای همسایه نیز متقاضی این محصول می باشند و به همین منظور شرکت های صادر کننده انواع نوار تیپ را به کشورهایی نظیر عراق، روسیه، افغانستان، حوزه خلیج فارس و ارمنستان و … صادر می کنند که در کشورهای مقصد نیز فروش بسیار خوبی دارد.
صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای تاجران ایرانی باعث ارزآوری مناسبی برای کشور شده همچنین موجب بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای همسایه شده و فرصت های جدید شغلی ایجاد شده که در کاهش نرخ بیکاری تأثیر زیادی دارد و موجب شناخته شدن برندهای تولید کننده انواع نوار تیپ ایرانی در بازارهای بین المللی می شود.

تماس با ما