جستجو کردن

صادرکننده لوله پلی اتیلن فاضلابی در تهران

لوله های پلی اتیلن از پرکاربردترین لوله های پلاستیکی هستند که نمونه های مختلفی از آنها تولید شده است، انواع فاضلابی این کالاها که برای انتقال و جمع‌آوری فاضلاب های شهری، روستایی، صنعتی و… به کار می‌رود، به دلیل مقاومت ویژه و استحکام فوق العاده، بهترین انتخاب برای بارهای گوناگون می‌باشند، صادر‌کننده لوله پلی اتیلن فاضلابی در تهران، نمونه های با کیفیت و درجه یکی از این کالاها را به کشورهای منطقه صادر می کند.

صادرکننده لوله پلی اتیلن فاضلابی در تهران

فشار کاری لوله پلی اتیلن فاضلابی

فشار کاری لوله پلی اتیلن فاضلابی همانطور که می‌دانید برای پاکسازی شهرها و روستاها از فاضلاب و پسماندهای آلوده، از تجهیزات و وسایل مختلفی، استفاده می کنند، لوله پلی اتیلن فاضلابی از مهمترین بخش های انتقال این سیالات است که در اندازه، ضخامت و وزن های گوناگون تولید می شود.

هر کدام از نمونه های تولیدی، در حوزه های کاری گوناگونی کاربرد دارند، به عنوان مثال؛ انواع ۵۰ تا ۱۶۰ میلیمتری این محصول برای فاضلاب های خانگی و بالاتر از این سایز، برای انتقال فاضلاب های شهری و کانالهای آب، استفاده می شود.

این محصولات در انواع تک جداره، دو جداره و اسپیرال، موجود می باشند، از آنجا که پروژه های مختلف حمل و انتقال فاضلاب، دارای هزینه های بالایی است، خرابی و نشتی لوله های استفاده شده می تواند باعث صدمات زیاد و ایجاد هزینه های اضافی شود.

استفاده از نمونه هایی که دارای دوام و کیفیت مناسبی باشند و از طرفی قیمت آنها نیز به صرفه و مناسب باشد، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند، این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالاتر در برابر مواد شیمیایی و ضربات مکانیکی، وزن کم، حمل و نقل آسان، عمر زیاد، نصب آسان، عدم ایجاد رسوب گرفتگی و … بهترین گزینه برای این کار است.

فشار کاری لوله پلی اتیلن فاضلابی، در سایزهای مختلف متفاوت است و نمونه های ساختمانی آن تا فشار ۴ اتمسفر را تحمل می کنند، به طور کلی این لوله‌ها دارای جریان پذیری عالی هستند.

عرضه لوله پلی اتیلن فاضلابی از برندهای معروف

عرضه لوله پلی اتیلن فاضلابی از برندهای معروف قیمت لوله های پلی اتیلن فاضلابی با توجه به نوع مواد مصرفی، اندازه و ضخامت لوله ها و برند شرکت تولید کننده ی آن متفاوت می باشد،  عرضه لوله فاضلابی پلی اتیلن، از برندهای معروف و خرید از این نمونه ها، دارای مزایایی است.
به عنوان مثال؛ محصولات تولید شده ی شرکت های مطرح، دارای نشان های استاندارد کیفیت کالا و بیمه نامه ها و ضمانت نامه های معتبری می باشد و خریداران با خیال راحت می توانند از این کالاها استفاده کنند.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و رعایت استانداردهای تولید، توسط تولید کنندگان معتبر این نمونه ها، باعث شده تا مشتریان خوبی در بازارهای جهانی داشته باشند.
کشور های همسایه از بازارهای اصلی فروش این محصولات هستند و تولیدکنندگان برند، با صادرات چنین کالاهای پر‌مصرفی، می توانند باعث رشد اقتصادی و افزایش توان صادراتی میهن عزیزمان شوند.

تماس با ما