جستجو کردن

شرکت تولید نوار تیپ 10 سانتی در ایران

نوارها استفاده‌های گسترده‌ای در کشاورزی دارند و با توجه ظهور روش‌های نوین کشاورزی بر پایه صرفه جویی مصرف آب، میزان استفاده از نوار تیپ 10 سانتی بسیار افزایش یافته است.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

شرکت تولید نوار تیپ 10 سانتی در ایران

کارایی نوار تیپ 10 سانتی

کارایی نوار تیپ 10 سانتی این روزها به منظور صرفه‌جویی در مصرف آب از روش آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود.

در آبیاری قطره به نوارهای تیپ ده سانتی نیاز ایت تا بتوان محل خروج آب را معین کرد و طوری این نوارها قرار می‌گیرد که محل خروج آب دقیقا در کنار گیاه مورد نظر باشد.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که کارایی نوار تیپ ۱۰ سانتی بسیار بالا است، چرا که با توجه به اینکه در مجاورت آب قرار دارند، کاملا ضد آب بوده و وجود رطوبت نمی‌تواند آن را تخریب کند.

استفاده از این نوارها با توجه به اینکه باعث می‌شود آب تنها به گیاهان مورد نظر برسد، از رشد علف‌های هرز به شدت جلوگیری می‌کنند. در واقع در سیستم آبیاری سنتی خبری از این نوع نوارها نبود، آب فراوان سبب رشد انواع علف‌های هرز و مرگ محصولات کشاورزی می‌شد.

این نوع نوارها در همچنین در برابر انواع آفات و سموم‌های کشاورزی مورد استفاده برای گیاهان مقاوم هستند و هیچکدام از این مواد سمی مانعی در برابر کار نوارها نخواهد بود.

استفاده از ابن نوع نوارها در آبیاری از بسته شدن محل خروج آب نیز جلوگیری می‌کنند چرا که باعث می‌شوند که آب با فشار بیشتری خارج شود و فشار اجازه گیر کردن گل و لای را نمی‌دهد.

از این نوع نوارها می‌توان برای آبیاری هر نوع کِشتی اعم از ردیفی یا غیر ردیفی استفاده کرد و حتی از آن‌ها می‌توان در مکان‌هایی با شیب تند نیز استفاده کرد.

در این روش علاوه بر این که در مصرف آب صرفه جویی می‌شود، با توجه به اینکه به گیاه نیز آب کافی و متعادل می‌رسد، میزان رشد محصولات نیز افزایش پیدا می‌کند.

قیمت فروش عمده نوار تیپ 10 سانتی

قیمت فروش عمده نوار تیپ 10 سانتی از آنجایی که استفاده از نوارهای تیپ ده سانتی سیب حفظ محیط زیست می‌شوند و می‌توانند تا حدود سی درصد در آب مصرفی کشاورزان باعث صرفه‌جویی شوند، استفاده از آن‌ها در بین کشاورزان بسیار افزایش یافته است و فروش عمده نوار تیپ ده سانت بالا رفته است.

قیمت این محصول به کیفیت مواد اولیه ساخت آن و همچنین روش خرید بستگی دارد و در صورتی که به شکل عمده خریداری شود، قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت سفارش این محصول به صورت عمده به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه نمایند.

تماس با ما