جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن 700 دوجداره

لوله پلی اتیلن 700 همان گونه که از نام آن مشخص است تشکیل شده از جنس پلی اتیلن می باشد و به دلیل این جنسی که دارد دارای کیفیتی بالا و مرغوب و همچنین بسیار سبک می باشد به همین دلیل افراد در بسیاری از پروژه های خود از این نوع لوله استفاده می کنند.

در ادامه ی این مبحث به مشخصات و کاربرد های لوله پلی اتیلن 700 خواهیم پرداخت.

صادرات لوله پلی اتیلن 700 دوجداره

مشخصات ابعادی لوله پلی اتیلن دوجداره

مشخصات ابعادی لوله پلی اتیلن دوجداره برخی از ویژگی های لوله پلی اتیلن را در زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

  • لوله ی پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که شامل لوله پلی اتیلن دوجداره و یک لایه و چند لایه می باشد. لوله پلی اتیلن شامل ابعاد 12 میلی متر تا 1200 میلی متر می باشد.
  • این نوع لوله به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد به راحتی قابل نصب و ارائه می باشد.
  • مقاومت و دوام بالای لوله پلی اتیلن باعث شده است تا در برابر فشار هوا و ضربه های شدید عمر خود را به راحتی از دست ندهد.
  • از این نوع لوله برای انتقال گاز٬ مواد محلولی و غیر محلولی استفاده می شود و هر گونه حیوان جونده ای نیز نمی تواند به راحتی به آن آسیبی وارد کند زیرا از سختی منحصر به فردی برخوردار می باشد.
  • از با ارزش ترین و مهم ترین ویژگی های لوله پلی اتیلن می توان به توان بالای آن در برابر مواد های اسیدی و شیمیایی اشاره کرد.
  • سطح داخلی لوله ی پلی اتیلن بسیار صاف بوده و مواد و محلول ها به راحتی می توانند داخل آن هدایت شوند.
  • از قابلیت های مهم لوله ی پلی اتیلن می توان به انعطاف پذیری آن اشاره نمود. این قابلیت سبب می شود لوله به اتصالات دیگری نیاز نداشته باشد و ارائه ی آن خیلی زود به اتمام برسد.

صادر کننده لوله پلی اتیلن 700 در ایران

صادر کننده لوله پلی اتیلن 700 در ایران صادر کننده لوله پلی اتیلن 700 علاوه بر صادرات این محصول به نقاط مختلف ایران آن را به کشور های دیگر نیز می فرستد. زیرا قیمت مناسب این لوله سبب شده است تا افراد زیادی از آن در پروژه های بزرگ خود استفاده کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

با توجه به نصب سریعی که این لوله دارد به همین علت تقاضای افراد برای تولید و ساخت این نوع لوله بیش تر شده است به همین علت سازندگان آن در حال فعالیت زیادی هستند تا با جنسی ایده آل این لوله را به بازار های بزرگ عرضه کنند.

برای خرید حضوری و یا غیر حضوری این نوع لوله تنها لازم است با شماره های موجود درون سایت تماس گرفته و سفارشات خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری توسط مشاورین به ثبت برسانید.

تماس با ما