جستجو کردن

تولیدکننده لوله 90 پلی اتیلن صادراتی

دلیل ساخت لوله ها انتقال مواد مایع از مکانی به مکان دیگر بود. این امکان جابه جایی مایعات را به طور چشمگیری تسهیل کرد به همین دلیل در صنایع مختلفی از آن بهره برده می شود. امروزه لوله ها در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. لوله 90 پلی اتیلن یکی از مدل های پر استفاده ای است که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم.
تولیدکننده لوله 90 پلی اتیلن صادراتی

انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن

انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن یکی از ویژگی های مهمی است که این لوله ها باید داشته باشند.

منعطف بودن پلی اتیلن باعث می شود جا به جایی و نصب آن ها راحت تر صورت گیرد.

اما هر چه قطر و ضخامت لوله پلی اتیلن بیشتر باشد انعطاف آن کم تر است.

از لوله پلی اتیلن ها با قطر زیاد در پالایشگاه های پتروشیمی، فاضلاب های شهری و صنایعی که مواد و آلاینده های شیمیایی را در حجم بالا جابه جا می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تولید این لوله ها از جنسی استفاده می شود که در برابر مواد شیمیایی عبور داده شده از آن مقاوم باشند. به همین دلیل اگر جنس نامرغوب داشته باشند در برابر مواد حرارتی ذوب می شوند و در برابر مواد شیمیایی دیوارشان دچار خوردگی می گردد.

اما از لوله 90 پلی اتیلن در آبیاری و جا به جایی آب استفاده می شود. به همین دلیل در باغ ها، زمین های وسیع کشاورزی و گلخانه از این نوع لوله بسیار بهره برده می شود. این لوله ها دارای دریچه و درزهایی می باشد که روش آبیاری قطره ای را امکان پذیر می کند.

نوع بدون دریچه آن در آبیاری های پرفشار کاربرد دارد.

برای اتصال لوله های پلی اتیلن به یکدیگر به گونه ای که استحکام داشته باشد دو روش زیر به کار گرفته می شود:

  1. اتصال به وسیله پیچ و مهره
  2. اتصال به کمک جوش لب به لب

فروشنده لوله 90 پلی اتیلن با کیفیت

فروشنده لوله 90 پلی اتیلن با کیفیت مطابق با توضیحات بالا متوجه شدیم که لوله های پلی اتیلن از انواع مختلفی برخوردارند و متناسب با حوزه ای که قصد به کار گیری این لوله را داریم دست به انتخاب بزنیم.

مثل هر محصول دیگری کیفیت این لوله ها بسیار مهم است به همین دلیل شناسایی یک فروشنده معتبر کمک می کند در سریع ترین زمان به محصولی باکیفیت دسترسی پیدا کنید.

اما این نکته را به خاطر بسپارید که حتی اگر موفق به خرید لوله پلی اتیلن باکیفیت هم شوید نیاز است در طول مصرف با رعایت اصولی از آن محافظت کنید تا عمر طولانی تر داشته باشد. بدین منظور برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و سرمای یخبندان بهتر است از کاور مخصوص آن استفاده کنید.

تماس با ما