جستجو کردن

تولیدکننده لوله پلی اتیلن فیبر نوری در ایران

لوله پلی اتیلن فیبر نوری نمونه ای از بهترین پوشش های فیبر نوری می باشد که از مقاومت و دوام بسیار زیادی برخوردار است. تولید کننده لوله پلی اتیلن فیبری نوری در ایران این محصول را در قطرها و ابعاد مختلف با بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته و روانه بازار می کند. بنابراین مصرف کنندگان می توانند انواع این محصولات را در ابعاد و قطرهای مورد نظر خریداری نماید و مورد استفاده قرار دهند.

تولیدکننده لوله پلی اتیلن فیبر نوری در ایران

سایز انواع لوله پلی اتیلن فیبر نوری

سایز انواع لوله پلی اتیلن فیبر نوری امروزه انواع لوله های پلی اتیلن فیبر نوری در سایزهای مختلفی تولید می گردند معمولا لوله های پلی اتیلن از مقاومت بسیار زیادی برخوردارند، به راحتی آسیب نمی بینند از قدرت انعطاف خوبی برخوردار هستند و به همین جهت برای استفاده جهت فیبرهای نوری مخابرات گزینه مناسبی هستند.

معمولا بر روی این لوله ها هیچ گونه مواد شیمیایی اثری نمی گذارد و از این رو دارای کاربردهای بسیار متنوعی هستند. از انواع سایز لوله فیبرنوری می توان به موارد مختلفی اشاره کرد که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

  • لوله پلی اتیلن از نوع فیبر نوری ۱۶ میلمتری با کلاف ۲۰۰ و ۴۰۰ متری مناسب برای فیبرهای نور مخابرات و برق
  • لوله پلی اتیلن نمونه فیبر نوری ۲۰ میلمتری با کلاف ۲۰۰ متری مناسب جهت استفاده برای فیبرهای نوری مخابرات و برق
  • لوله پلی اتیلن مدل فیبر نوری ۲۵ میلمتری با کلاف ۱۰۰ و ۱۵۰ متری مناسب جهت کاورینگ و پوشش فیبر نوری مخابرات و برق
  • لوله پلی اتیلن فیبر نوری ۴۰ میلمتری با کلاف ۲۰۰ و ۴۰۰ متری جهت پوشش فیبر نوری مخابرات و برق

قیمت فروش لوله پلی اتیلن فیبر نوری

قیمت فروش لوله پلی اتیلن فیبر نوری لوله های پلی اتیلن  فیبر نوری  از بهترین لوله ها جهت محافظت از فیبرهای نوری می باشد چرا که این لوله تحت هیچ شرایطی فاسد و پوسیده نمی گردند و از قدرت انعطاف و خمش بالایی برخوردار است و با به کار گیری آنها هیچ گونه رطوبتی به فیبرهای نوری وارد نمی شود.

بنابراین بسیاری از افراد برای برق کشی و کابل کشی مخابرات خواهان این محصولات می باشند.

بنابراین کارخانه تولیدی فروش لوله پلی اتیلن فیبر نوری را به شیوه های مختلفی انجام می دهد که از جمله می توان به فروش سنتی و اینترنتی اشاره کرد تا بتوانند به تقاضای خرید بالای آن  پاسخ گویند.

می توان گفت قیمت لوله پلی اتیلن فیبر نوری با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد که از جمله آنها می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • نوع خرید و فروش این محصول
  • نرخ ارز
  • میزان کیفیت فیبرهای نوری
  • قیمت مواد اولیه

از آنجایی که خرید اینترنتی موجب خرید مستقیم از تولیدکننده می شود بنابراین هیچ واسطه ی بین خریدار و تولید کننده وجود ندارد و محصول با قیمت تولیدی به دست خریدار می رسد.

تماس با ما