جستجو کردن

شرکت تولید لوله پلی اتیلن ضد اسید

این روزها برای عبور بسیاری از سیالات، از لوله های ساخته شده با استفاده از پلی اتیلن بهره گرفته و نه تنها آب و گاز، بلکه بسیاری از مواد شیمیایی و اسیدی را نیز توسط این لوله ها از جایی به جای دیگر انتقال می دهند؛ لوله پلی اتیلن رام پلاست توسط شرکتهای معتبر کشورمان تولید شده و دارای کاربردهای گسترده ای می باشد و صنایع مختلف تولیدی برای انتقال سیالات خود، از این لوله ها استفاده فراوانی می نمایند.

 

 

شرکت تولید لوله پلی اتیلن ضد اسید

ابعاد لوله پلی اتیلن ضد اسید

ابعاد لوله پلی اتیلن ضد اسید برای اینکه بتوان مواد اسیدی و شیمایی را از درون لوله های پلی اتیلن انتقال داد، معمولاً آنها را در کارخانه ها به صورت دو جداره تولید می کنند؛ لایه بیرونی آن دارای شکل ظاهری موج دار و لایه درونی آن دارای سطحی صاف است که می توان از طریق آن سیالاتی که دارای ماهیت فاضلابی و اسیدی هستند را از جایی به جای دیگر منتقل نمود.
ابعاد لوله ضد اسید با توجه به کاربردی که از آن مورد انتظار است، با همدیگر متفاوت است، اما متداول ترین سایر این لوله ها معمولاً سایر 800 تا 3000 میلیمتر می باشد.
سطح بیرونی این لوله کلیه فشارهای سطحی را تحمل می کند و سطح داخلی آن در برابر ترکیبات شیمیایی و اسیدی مقاومت کرده و به این صورت پروژه انتقال سیالات مختلف را با موفقیت به اجرا در می آورند.
از جمله مهمترین ویژگی های این لوله ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای وزن سبک
  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی
  • انعطاف پذیری

انواع مارک های لوله پلی اتیلن ضد اسید

انواع مارک های لوله پلی اتیلن ضد اسید در طول سالهای اخیر تولید انواع فوم لوله آب در ایران با رشد و گسترش فراوانی مواجه شده است و به همین سبب شاهد فروش و عرضه انواع مارک لوله پلی اتیلن ضد اسید در کشورمان می باشیم.
بسیاری از صنایع مختلف برای عبور فاضلاب های اسیدی، بازی و پسماندهای صنعتی خود از بهترین مارک این لوله ها بهره گرفته و توسط آن عملیات انتقال سیالات خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

برخی از شرکتهای تولید کننده لوله پلی اتیلن در کشورمان با توجه به نیاز مشتریان، محصولات خویش را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید کرده و در دسترس آنان قرار می دهند تا به آنها در انجام هر چه بهتر پروژه های خویش یاری رسانند؛ بسیاری از مهندسین به سبب سبک بودن و سرعت نصب آسان لوله پلی اتیلن، همواره آن را برای انتقال مایعات عادی و شیمیایی انتخاب می کنند. این لوله ها می توانند برای سالهای طولانی در بستر خاک قرار گرفته و هر نوع ضربه و فشاری را تحمل نمایند.

تماس با ما